- 150 – 180 Kč / měsíc
- Brigáda
Na trhu telemarketingu působíme již od roku 2006. Díky svým zkušenostem jsme se stali odborníky na služby v oblasti péče o zákazníky, zákaznického servisu a telemarketingu především v odvětví financí, pojišťovnictví, energetiky a mobilních operátorů. Velký důraz klademe na dlouhodobé partnerské vztahy s našimi klienty, kterým přinášíme individuální a efektivní řešení zákaznických služeb.
Firmy vítají praxi v call centru.
Přemýšlíte o své budoucnosti nebo máte již něco za sebou a rozhlížíte se po nové životní náplni či chcete začít podnikat? Cítíte potřebu naučit se efektivněji komunikovat či umět lépe prodat SEBE, případně svoje služby? Mnoho firem dnes považuje praxi v call centru velkou výhodu.
Komunikace je hra
Umění ovlivnit emoce druhých stojí v pozadí za mnoha rozhodnutími, které jsme v danou chvíli vůbec neplánovali udělat
Při práci s klienty poznáte svoje silné i slabé stránky a zapracujete na nich. Postupně se profesionální schopnost argumentace i sebejistota posiluje a navyšuje.
Klíčem jsou výhody
Za tři dny vás naučíme Co a JAK.
CO: Budete tváří či spíče hlasem světových finančních společností. Budete oslovovat jejich klienty s tím, že mají možnost získat výhodné služby, které leze získat právě a jedině tímto způsobe. Je to lehké, vše je postaveno na výhodách a navíc pod kontrolu České národní banky.
Garantovaná mzda 90 až 110 Kč/ h. Výkonností odměny až 60% základu. Můžete si vydělat až 180 Kč/h. Ale i mnohem více. Je to jen na vás.
Pružná pracovní doba, kdy si plánujete směny dle vašich potřeb.
Za to, že máte chuť učit, se vám proplatíme 3.000 Kč za školení. Nemusíte vracet!
Přivedete kolegu a získáte 1.500 Kč.
Nabízíme dlouhodobou spolupráci HHP na 6/ 8 hodin s výhodami.
Přivýdělek nebo brigáda na DPP, DPČ.
Moderní inspirativní prostředí.
Přátelský různorodý kolektiv.
Podporujeme kariérní růst
Občerstvení na pracovišti a soutěže o hodnotné ceny
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?