- 135 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Jsme realitní kancelář, která se mj. zaměřuje na prodej atraktivních doménových jmen. Do našeho týmu hledáme šikovné prodejce za účelem telefonní nabídky doménových jmen konkrétním potenciálním zájemcům.
Doménové jméno nebo zkráceně doména je soubor znaků, které lze registrovat a užít pro provoz webové stránky. Jinými slovy, pokud naším zaměření naší společnosti, potažmo webu, je na obchod s realitami, vše co vidíte na naše webu se nazývá webový obsah (nebo také náplň webu), ale abyste náš web našli, musíte do vyhledávání zadat “www.spolehliva-realitka.cz” a právě tento text je doménovým jménem.
Každá stránka je úspěšná, zejména ve vyhledávání, podle toho, jaké má zakoupené doménové jméno, tedy například zedník Novák, pokud se svojí prací začíná, nebude asi úplně úspěšný s doménou www.zednik-novak-levne-brno-ihned.cz, ale pokud bude mít doménu www.zednikbrno.cz nebo www.zednik-brno.cz, bude jeho podnikání mnohem úspěšnější, protože ho většina potenciálních zájemců najde tak, že si do Google zadá “zedník Brno” a pak Novák tak bude mezi prvními výsledky vy vyhledávání.
Kam tím míříme? Jedná se o to, že vlastníme několik doménových jmen typu “zedník brno”, "pizza tišnov”, “kebab brno”, “advokát boskovice”, "levne-veci.eu", a podobně.
Vaším cílem bude uslovit potencální klienty a vysvětlim jim, jakým přínosem pro ně bude koupit naši doménu, že je to lepší forma investice do marketingu než reklama a oproti reklamě, doménu bude mít daný klient “na pořád”. Oproti konkurenci jsme výrazně levnější, proto nemáme nouzi o zákazníky.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.