- 190 – 220 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme zájemce či zájemkyni o dlouhodobou brigádu, ideálně studenta se zálibou v marketingu a potřebou získat zkušenosti a přivydělat si při studiu.
Podmínky: Práci je možná vykonávat odkudkoliv a relativně kdykoliv. Fyzická účast v kanceláři je nutná pouze v případě školení a koordinačních porad, které můžeme společně naplánovat tak, aby vám termíny vyhovovaly. Jako formu preferujeme dohodu o provední práce.
Práce: Náplní práce bude ze začátku školení u našeho PPC analytika, budete mu pomáhat s jednoduššími úkoly v kampaních. Posléze se seznámíte s RTB. Dále se budete rozvíjet v práci s byznys rozhraními sítí Facebook, Twitter a LinkedIn.
Požadavky: Přístup „dvakrát měř a jednou řež“ ;). Ochota učit se a věnovat práci pravidelně čas.
Výhodou: Zkušenosti s boostem příspěvků na sociálních sítích či jakékoliv zkušenosti s výkonnostním marketingem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.