- 600 – 1 000 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Víš, jak tě všude na internetu pronásledují ty boty, co sis o víkendu prohlížel/a na Zootu? To je PPC reklama. Přijď k nám do eBRÁNY a my tě naučíme, jak tahle reklama funguje i jak ji spravovat tak, aby klientům přinášela skvělé výsledky. A vydělala peníze. Hledáme juniora, který našim PPCčkařům pomůže se správou větších i menších projektů z různých oborů. Všechno tě rádi naučíme. Co chceme od tebe? Chuť stát se v budoucnu špičkovým specialistou. Pojďme společně posunout PPC reklamu na další úroveň!
Ze začátku budeš dostávat jen dílčí úkoly - čeká tě třeba zpracování analýz a zakládání kampaní. Budeš se podílet na celkovém plnění stanovených cílů u větších zakázek a koukat seniorům pod ruce, aby ses co nejvíc naučil/a.
V rámci své práce budeš hodně komunikovat. Nejen s kolegy v kanclu a s našimi odbornými konzultanty, kteří mají klienty na starost, ale také přímo s klienty samotnými.
Nebude chybět nespočet školení od předních českých PPC specialistů, oborových konferencí, účast na celofiremních vzdělávání a zajímavých workshopech.
Postupem času dostaneš na starost svoje zakázky. Tvojí prací pak bude správa a optimalizace PPC kampaní v inzertních systémech AdWords a Sklik.
1. Jsi mistrem organizace a logika ti není cizí
Libuješ si v pořádku, jsi přesný/á jako hodinky a analytické myšlení je tvá silná stránka.
2. Jsi týmový hráč
A rád pomůžeš našim senior PPC specialistům s menšími zakázkami.
3. Máš chuť se učit vše, co zatím neumíš
Protože my ti dáme prostor se vzdělávat a senioři ti předají své know-how.
4. Fascinuje tě online marketing
A tak máš základní přehled o jeho možnostech.
5. Máš čas alespoň 20 hodin týdně
To je minimum, abys mezi nás co nejrychleji zapadl/a a naučila se vše potřebné.
6. Jsi z Pardubic nebo okolí
Hledáme někoho, kdo by mohl být s námi v kanceláři.
Zaujali jsme Tě? Jsi přesně člověk, jakého hledáme? Tak na nic nečekej a ozvi se nám přes kontaktní formulář!
Můžeš také mrknout na naše kariérní stránky https://kariera.ebrana.cz/asistent/ka-ppc-specialisty nebo zavolej: zobrazit tel. číslo

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.