- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Do našeho malého a přátelského týmu advokátní kanceláře hledáme kolegyni/kolegu na pozici Právní asistent/ka. Naše kancelář se zaměřuje na spornou agendu, insolvenční právo a insolvenční správu.
Náplní práce bude tedy zejména administrativní podpora právního týmu, administrace insolvenčních řízení, komunikace se soudy, orgány veřejné správy v rámci agendy a po delší praxi i příprava soudních podání, rešerší, přezkoumávání přihlášených pohledávek a smluvní agenda.
V případě zájmu požadujeme spolehlivost a schopnost samostatné práce, chuť učit se novým věcem, odpovědný přístup k práci, běžnou uživatelskou znalost MS Office. Výhodou je předchozí praxe v právním oboru, není však podmínkou.
Nabízíme práci v neformálním přátelském kolektivu, možnost přizpůsobení pracovní doby (přihlížíme k době zkouškového), rozšíření znalostí práva formou školení a seminářů a dlouhodobou spolupráci. Nevylučujeme, že v případě vzájemné spokojenosti by se naše spolupráce překlopila i do budoucí koncipientské praxe.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.