- 190 – 220 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme asistentku ředitele na part – time nebo na brigádu.
Cca 20 hod/ týdně, možno částečně pracovat z domova. Centrum Prahy.
Náplň práce: administrativní zajištění kanceláře,
operativní úkoly dle potřeb firmy,
vyřizování pošty, mailů, telefonátů, objednávání kancelářských potřeb,
Požadujeme: Pokročilou AJ, slovem i písmem, znalost práce na PC,
orientaci na internetu,
Samostatnost, pečlivost, logické myšlení, organizační schopnosti.
Nástup dohodou

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.