- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Líbí se Ti představa být parťákem pro kolektiv profesionálů, kteří v rámci komplexní péče pomáhají dětem i dospělým?
JSME SOUKROMÁ KLINIKA LOGO.
Nejlépe nás charakterizuje naše motto: Společně pomáháme.
Soukromá klinika LOGO s.r.o., byla založena jako specializované zdravotnické pracoviště pro diagnostiku a terapii vad řeči, hlasu a sluchu. Postupně se rozvíjela tak, že v současné době je zde poskytována komplexní péče v odbornostech - foniatrie, ORL, logopedie, psychologie, psychiatrie, neurologie, interní lékařství a fyzioterapie.
Do našeho týmu hledáme fajn člověka – studenta VŠ oboru ekonomie/management/marketing na pozici ASISTENT/KA EKONOMICKÉHO A PERSONÁLNÍHO ODĚLENÍ, který má zájem nás podpořit a pomoci na našem ekonomickém a personálním oddělení, a přitom získat cenné praktické zkušenosti pro své budoucí uplatnění.
Práce v rozsahu cca 15 hod/týden
provádět jednoduché administrativní úkony
o kompletace účetních dokladů
o kopírování, skenování, zakládání
o fyzické provádění inventur drobného zboží e-shopu
spravovat e-shop
o přijímat objednávky
o vychystávat zboží
o zajišťovat odeslání zboží
o komunikovat se zákazníky
pomáhat při organizaci vzdělávacích aktivit a kurzů
o shromažďovat a zapisovat přihlášené účastníky
o připravovat materiály pro účastníky kurzů (kroužková vazba, kopírování, tisk)
o pomáhat s přípravou, organizací a průběhem kurzu
• pomáhat při organizaci firemních akcí a kampaní
o spolupráce při organizaci a koordinaci firemních aktivit pro zaměstnance i klienty
- student nebo čerstvý Bc. absolvent oboru ekonomie, managementu, marketingu
- pečlivost, smysl pro odpovědnost
- organizovanost a sebedisciplina
- nadstandardní komunikační schopnosti
- flexibilita v reakci na různorodé úkoly
- ochota pomáhat
- pestrou práci pro zavedenou společnost
- podnětné pracovní prostředí
- přátelskou atmosféru
- možnost získání cenných zkušeností pro další studium a praxi
- propojení s profesionály ve zdravotnictví

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.