Nabídky práce ve Vysočanech a okolí pro profesi Bankovní pracovník / pracovnice

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Karlín, Praha (4 km)
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 2. května
  • Praha (6 km)
  • Swiss Life Select a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
Zveřejněno: 6. května
  • Benešov (39 km)
  • NITES a.s.
  • 65 012 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 24. dubna



Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Partners Financial Services, a.s., Česká spořitelna, a.s., Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., ERV Evropská pojišťovna, a. s., Česká pošta, s.p., Jiří Duben, ManpowerGroup s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Swiss Life Select a.s., SPGroup a.s., Umění zprostředkování s.r.o., cargo-partner ČR s.r.o., NITES a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Disponent / disponentka dopravy, Řidič / Řidička, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Směnárník / Směnárnice, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Vzdělávací specialista / specialistka, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Právník / Právnička, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 8 - Střížkov, Praha 8 - Libeň, Praha 8 - Kobylisy, Praha 8 - Karlín, Praha 10 - Strašnice, Praha 7 - Holešovice, Praha 2 - Vinohrady, Praha 9 - Černý Most, Praha 10 - Štěrboholy, Praha 1 - Staré Město, Praha 1 - Nové Město, Praha 7 - Troja, Praha 5 - Smíchov, Praha 6 - Dejvice, Praha 4 - Chodov, Praha 4 - Krč, Praha 10 - Uhříněves, Praha 5 - Hlubočepy, Praha 5 - Stodůlky, Praha 4 - Modřany, Praha 5 - Zbraslav, Praha 5 - Radotín, Jesenice, okres Praha-západ, Říčany, okres Praha-východ, Dobrovíz, Kamenice, okres Praha-východ, Lysá nad Labem, Kladno, Benátky nad Jizerou, Pečky, Roudnice nad Labem, Mladá Boleslav, Sedlčany, Benešov

Vysočany, Praha

Charakteristika města a jeho instituce: Vysočany, městská část v Praze, je známá svými moderními urbanistickými koncepty a rozvojem. Město má také bohatou historii spojenou s průmyslovým rozvojem a urbanistickými inovacemi.

 

Politická a správní struktura: Vysočany jsou městskou částí v rámci Prahy, což znamená, že mají vlastní městskou radu a radního. Politická a správní struktura zahrnuje místní zastupitelstvo, které se zabývá místními záležitostmi a spolupracuje s městskou částí a městem Praha na rozvoji oblasti.

 

Ekonomika a průmysl: Ekonomika Vysočan se zaměřuje na různá odvětví, včetně maloobchodu, služeb a průmyslu. Město má komerční centra, která přispívají k obchodnímu ruchu. Díky své poloze poblíž centra Prahy má město také přístup k mnoha pracovním příležitostem.

 

Doprava a dostupnost: Vysočany jsou dobře dostupné veřejnou dopravou, včetně metra a tramvají, což umožňuje rychlé spojení s centrem Prahy a dalšími částmi města. Důležitou dopravní spojkou je také železniční trať, která umožňuje pohodlný přístup do okolních regionů.

 

Bydlení a rodinný život: Vysočany nabízí různé možnosti bydlení, od moderních bytových komplexů až po historické domy. Díky svému rozmanitému sociálnímu a kulturnímu prostředí se zde rodiny mohou cítit dobře a mohou využívat místních škol a služeb.

 

Geografie a poloha: Vysočany se nacházejí východně od centra Prahy a mají výhodnou polohu poblíž důležitých dopravních tepen. Díky této poloze mají obyvatelé snadný přístup k pracovním a kulturním příležitostem v centru Prahy. Vysočany mají také několik parků a zelených ploch, což přispívá k příjemnému životnímu prostředí.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní smlouva na dobu určitou i neurčitou, její obsah a vzor

Pracovní smlouva na dobu určitou i neurčitou, její obsah a vzor

V tomto článku týkajícím se pracovní smlouvy se podíváme na nezbytné a obvyklé náležitosti pracovní smlouvy. Vysvětlíme si rozdíly mezi pracovní smlouvou na dobu neurčitou a pracovní smlouvou na dobu určitou; zjistíme, co se stane na konci doby určité. Nechybí ani pracovní smlouva ke stažení.

Poznejte povinnosti vašeho zaměstnavatele

Poznejte povinnosti vašeho zaměstnavatele

Znáte základní povinnosti zaměstnavatele? Ukážeme vám, co je povinností vašeho zaměstnavatele před zahájením vašeho pracovního poměru, v průběhu a při skončení pracovního poměru.

Vizitka v nové práci - strukturovaný životopis, vzor

Vizitka v nové práci - strukturovaný životopis, vzor

Uchazečů o pozici je hodně, proto váš životopis musí být perfektní, aby budoucího zaměstnavatele zaujal. Pojďme si ukázat rozdíly v životopisech. Zodpovíme vaši otázku “jak udělat životopis”. Podělíme se s vámi o tipy a triky personalistů. Ulehčíme vám práci s psaním životopisu. Šablona, neboli předloha, životopisu v češtině a angličtině je pro vás připravena ke stažení zdarma.

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.

Vše, co musíte znát o sick day

Vše, co musíte znát o sick day

Řekneme si vše o sick day, co to je, kdo určuje podmínky pro čerpání dne na zotavenou, jak je sick day proplácený.

Kdy můžete dostat nařízený přesčas?

Kdy můžete dostat nařízený přesčas?

Dozvíte se, co to je přesčas, jaký je rozdíl mezi dobrovolným a povinným přesčasem. Proč jít na dobrovolný přesčas o státním svátku? Vysvětlíme si, jak se přesčasy proplácí a kdy si můžete vzít náhradní volno. Jaké důsledky mohou být, když na přesčas nepřijdete, protože se vám to nehodí.

Růžové prohlášení, jak správně zpracovat daně

Růžové prohlášení, jak správně zpracovat daně

Každý rok v práci vyplňujete růžové prohlášení, pojďte se na toto prohlášení podívat detailněji a zjistěte, jak správně uplatnit slevy na dani. Ukážeme vám, kde růžové prohlášení najdete. Finanční správa připravila růžové prohlášení jako formulář, který si vytisknete nebo vyplníte na počítači. Poradíme vám také, jak růžové prohlášení ukončit. K daním patří také potvrzení o zdanitelných příjmech, o kterém si řekneme více.

Na co máte právo při návratu z mateřské dovolené

Na co máte právo při návratu z mateřské dovolené

Návrat do práce po mateřské či rodičovské dovolené nemusí být snadný. Odcházíte od svého dítěte, do týmu, který se částečně změnil. Povíme si, na co máte nárok, kdy vám váš zaměstnavatel musí držet vaše původní místo, kdy vás mohou přesunout na stejnou pozici, ale do jiného týmu a kdy vám žádné místo držet nemusí. Přidáme i základní informace o tom, na co jako rodič máte nárok.

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.

AJ bankéř bonus Bor cíle česká ČR den druh ekonom firma fond hledám hodnocení HR IT kariéra manažer mentoring měsíc mobil Most možnost NDA nové obchodní ohledně ohodnocení partner pec plán pobočky podnik pojišťovny poradenství postup požadavky práce pracovní pravidla právo růst ředitel SOU společnost společnosti spolupráce stabilní vedení vedoucí vzdělání vzdor vzor zaměstnání zařazení změny životopis aplikace bankovnictví cíl české dar díl dobro dovednost externí finanční informace investiční jednání kolektiv korporát kov manažerské manažerský mentor navíc nemovitost obchod obor odbor osobní osobnost penzijní personální počítač pomoc PR problém program projekt příležitost příležitosti případ přípravy rok řešení sektor součást speciální standard stav trh tržní tým v práci vedení týmu výše životní akce benefit benefity business hory kancelář kariérní růst management manager OZP péče peníze podnikání pozice pracovní pozice pracovník praxe rozhovor rozvoj uchazeč volno cesty finance firemní firmy kariérní kreativní list možnosti obchodní dovednost obchodní jednání personalistika placený překážky přístup servis služby turistika v roce vydělat zdroj certifikace data nová online otázky plat průzkum spokojenost telefon vzdělávání centrum dny kontakt měsíční oblast oblasti odpovědi praktický profesní řidič schůzky spokojen systém týdny bankovní odpovědnost specialist specialista technologie v bance obchodní dovednosti situace technolog bezpečnost dodržování chování interní komunikace operátor prostředí stráž stres agent bezpečná certifikát Logistické služby minimální odpovědné výběr zákazník administrativní administrativní činnost asistent činnost hodiny Office okolo osobní rozvoj paušál penzijní připojištění podpora pojištění pojišťovna práva připojištění příspěvek samostatnost sick day správa stravenkový paušál teambuilding úvazek Vánoce víkend zaměstnanců zaměstnanec znalost anglický anglický jazyk asistence casual centra cestovní dovolené jazyk komunikační mimořádná odborné oddělení PC placené přátelský příjemné schopnost schopnosti volna vztah zahraniční absolvent dotazy inzerát kurz kurzy místa mobilní tarif mobilní tarify nabídka nábor nárok nároky pošty pracovní místa Praha příklad role řízení sport stravenky školení Tábor tarif tarify týden týden dovolené navíc vhodný výhody vyšší work-life balance životní pojištění dohody mobilní motivační motivační program náborový smlouvy třída volná pracovní místa výsledek CV Hranice náplň práce pohovor hodnoty inovativní náplň sdílet úkol zájem zkušenost hledat Hrady nabídky pracovní den Skuteč kvalitní motivační programy programy přátelské Černý Most dopis důchod EU pobočka poštovní vydávání odeslat prodej správy tip developer kandidát Prague referral reporting studio system clo cloud employee profi report test hlavní plánování vysoké vztahy na pracovišti obchodník strategické anglicky český daň danění dovolená DPP e-mail hodina konzultant měření mezinárodní nabídka práce odpověď poradce stravování úřad zdanění zkušenosti člen daně daňové daňový DPH národní odborný Ostatní ověřování přiznání účetnictví asistentka auto CRM evidence inzeráty pečlivost administrativní podpora CAD dokument klub organizace příprava sickday uživatel doba event pracovní doba pružná pracovní doba vyjednávání znalosti anglické cestování dané kariéry odpovědní opravy pořádek proces prodejní projektové pružná termín audit auditor audity bonusy místo pracovní poměr účetní výkon cafeterie daňová karta kontroly místo výkonu práce poměr roční job reference brand hotel LinkedIn cesta praktické student budoucnost investice odměny pojišťovnictví odměna odpovědný ochrany plány úvěry město Nové Město spoření vhodná systémy vydání kvality Luže sdílení Čechy myšlení mzdové region sociální zaměstnanecký překážka Chodov aktuální kultura leadership talent management nástroj stroj talent vývojář země cestovní kancelář cestovní kanceláře flexibilní na dobu neurčitou pohoda pokladní povinnost pracoviště sklad daný design kontrola limit na dobu průmysl průmyslový záznam pracovní dny příplatky směny listy organizační schopnost organizační schopnosti procesů příjemná dokumentace domov práce z domova právník zaměstnanecké výhody komunikační dovednost komunikační dovednosti korporátní německé právní právní vzdělání priority smluvní univerzitní z domova zaměstnanecké asistentky bankovní poradce pracovní prostředí zkrácený úvazek rodičovské rodičovské dovolené Stod marketing realitní pracovní náplň úkoly koučování kouč Jesenice Zbraslav Říčany stará výsledky vzdělávací kurzy vzdělávací kurz zaměstnanecké benefity administrativa disponent mzda nadřízený reklama strukturovaný životopis v Rakousku vhodné získání celní doprava možnost kariérního růstu oprava pracovní příležitost prémie tvorba událost zákaznický servis zaměstnanci zkušební Kamenice nad Labem sebevědomí výběrové řízení zdravé Benátky Benátky nad Jizerou nad Jizerou Pečky Roudnice Roudnice nad Labem Štětí Boleslav Mladá Boleslav Sedlčany
Buďte PRVNÍ, kdo se dozví o nových pracovních nabídkách pro profesi Bankovní pracovník / pracovnice ve Vysočanech a okolí
Nechte si od nás na e-mail zasílat nejnovější nabídky na pracovním trhu, aby Vám žádná zajímavá neutekla.

Ve smyslu Zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů a Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 z 27. dubna ochraně fyzických osob při zpracování údajů a o volném pohybu těchto údajů, kterým se ruší směrnice 95/46/ES o ochraně osobních údajů, dobrovolně souhlasím se správou, zpracováním a uchováním mých osobních údajů provozovatelem Coweo technologies s.r.o. Škrétova 490/12, 120 00 Praha 2 - Vinohrady, IC: 05157552 v rozsahu: e-mailová adresa a lokalita pracovní nabídky za účelem vytvoření a spravování mé registrace na internetové stránce www.jenprace.cz, dále pak za účelem přijímání emailových zpráv s nabídkami práce v rámci počítačové sítě internet. Osobní údaje budou poskytnuty třetím stranám pro účely IT servisu výše uvedené internetové stránky. Při zpracování osobních údajů v žádném případě nebude docházet k přeshraničnímu přenosu do třetích zemí. Souhlas je kdykoli možné odvolat, jinak zanikne po uplynutí 3 let ode dne udělení a údaje budou vymazané. Vaši žádost o odvolání souhlasu zašlete na e-mailovou adresu info@jenprace.cz nebo na adresu sídla naší společnosti: Coweo technologies s.r.o. Škrétova 490/12, 120 00 Praha 2 - Vinohrady, IČ: 05157552.

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena