Najděte práci ihned! Vybírejte z 26 815 nabídek

1

Nejprve se registrujte nebo se přihlaste

2

Vytvořte si životopis a vyplňte pracovní preference

3

Začněte vyhledávat nabídky pomocí umělé inteligence

jenPrace.cz - Nová práce ihned! jenPrace.cz - Najděte novou práci

Nebaví vás pokaždé vyplňovat políčka?

nebo k účtu JenPráce.cz a mějte veškeré formuláře předvyplněny.

Chcete zobrazit pracovní nabídky pomocí umělé inteligence?
Dodržte výše uvedené kroky a prozkoumejte možnosti, které vám AI nabízí.

Nabídky práce v Hovorčovicích pro profesi „Office manager“ (0 inzerátů)


Hledáte práci v Hovorčovicích? Město nabízí pestrou škálu pracovních příležitostí v okolí, které ocení jak řemeslníci, tak administrativní profese. V regionu jsou běžné pozice v lehkém průmyslu, skladování a logistice, stavebnictví, zákaznickém servisu a maloobchodě. Pro zájemce o kancelářské role se objevují nabídky v administrativě, personalistice nebo základní podpoře IT, takže pracovní nabídky pokrývají široké spektrum zkušeností a kvalifikací.

Hovorčovice jsou typické kombinací klidného venkovského prostředí a snadné dostupnosti většího města, což zajišťuje příjemné podmínky pro život i práci. V obci je dostatek služeb, škol a volnočasových aktivit, parky a cyklostezky lákají k odpočinku po pracovní době. Díky komunitní atmosféře se zde snadno navazují kontakty a najít zaměstnání v místě často znamená i lepší rovnováhu mezi pracovním a osobním životem.

Z profesního pohledu má Hovorčovice silné postavení jako dopravně dostupné centrum pro subdodávky a menší výrobní provozy, zároveň slouží jako přirozené zázemí pro podniky, které potřebují rychlý přístup na hlavní tahy. To vytváří stabilní trh práce s pravidelnými pracovními nabídkami v oblasti logistiky, technických profesí a služeb. Pokud hledáte zaměstnání v přátelském prostředí s dobrou dostupností, Hovorčovice nabízejí reálné možnosti profesního růstu a rozmanitost pracovních příležitostí.

Na JenPráce.cz naleznete širokou nabídku pravidelně aktualizovaných a doplňovaných inzerátů práce i brigády. Najdete zde široké množství různých oborů a profesí, o které mají firmy aktuálně největší zájem a je pro ně velmi podstatné obsadit pracovní pozici v co nejkratším možném termínu. Mezi takové profese patří nyní nejvíce kuchař / kuchařka, řidič / řidička, dělník / dělnice, prodavač / prodavačka nebo máte zájem o profesi dělník / dělnice? Mezi nejvíce požadované obory patří Průmyslová a chemická výroba, Ubytování a cestovní ruch, Doprava, logistika a zásobování, Stavebnictví a realitní služby a nebo také práce v oboru Služby, umění a kultura. Právě proto Vám doporučujeme porozhlédnout se po nové práci i ve výše uvedených profesích či oborech, protože je velká pravděpodobnost, že si tím zvýšíte svou šanci na nalezení požadovaného zaměstnání. Držíme Vám palce!


Mezi nejoblíbenější lokality pro hledání nového zaměstnání aktuálně patří Brno, Nové Město, Praha, Ostrava, Praha, Plzeň, Vršovice, Praha, Žižkov, Praha, České Budějovice, Olomouc, Hradec Králové, ale i mnoho dalších. Prohlédněte preferované lokality, je velká šance, že najdete nabídky práce blíže Vašeho bydliště, než jste čekali.


Office manažer je osoba, která je zodpovědná za řízení a koordinaci všech provozních aspektů v kanceláři nebo firemním prostředí. Je to obecně vyšší pozice v hierarchii kancelářského prostředí a často zahrnuje širokou škálu odpovědností. Má za úkol zajišťovat efektivní fungování kanceláře, správu zdrojů a vybavení, komunikaci mezi zaměstnanci a odděleními, organizaci událostí a schůzek, správu dokumentace a další administrativní úkoly. Zároveň může mít na starosti řízení týmu administrativních pracovníků, dohled nad bezpečnostními opatřeními, nákupní procesy a řízení dodavatelských smluv. 

Správce kanceláře by měl být schopen efektivně plánovat a organizovat čas, zdroje a události v rámci kancelářského prostředí. To zahrnuje schopnost prioritizovat úkoly, plánovat schůzky a události, řídit projekty a udržovat přehled o různých aspektech kancelářských operací. Také by měl mít dobrou znalost a schopnost pracovat s různými technologiemi a softwary, jako jsou textové editory, tabulkové procesory (například excel, databáze), prezentace, správa dokumentů a další. Talent se rychle přizpůsobit novým technologiím a získat potřebné dovednosti je také důležitá. Je důležité mít dovednosti v oblasti leadershipu, jako je dovednost motivovat tým, poskytovat směr a podporu, řešit konflikty a budovat efektivní pracovní kulturu.

Lidé, kteří mají rádi plánování, organizaci a řízení procesů, by mohli najít potěšení v roli správce zázemí, jelikož může být zajímavá a stimulující pro lidi, kteří mají určité charakteristické vlastnosti a zájmy. Koordinace různých aspektů kancelářského prostředí a zajištění efektivního chodu mohou být pro tyto jedince přirozené a uspokojující. Nejčastěji v tomto oboru pracují komunikační a sociální jedinci nebo lidé, kteří mají rádi organizaci a práci v kanceláři. Některým lidem se může role vedoucího kanceláře zdát příliš rutinní, zatímco jiní ji mohou vnímat jako výzvu a příležitost pro osobní růst a rozvoj. 

Office manažer může najít zaměstnání v různých sektorech, jako jsou korporace, výrobní podniky, obchodní společnosti, neziskové organizace, zdravotnická zařízení, právnické firmy, vzdělávací instituce a státní orgány. Jejich role je zajišťovat efektivní fungování kancelářských operací, spravovat dokumentaci, koordinovat komunikaci a podporovat provozní potřeby v různých profesionálních prostředích.

Kvalifikace požadované pro roli office manažera mohou být značně variabilní a závisí na konkrétních požadavcích zaměstnavatele a povaze práce. Zpravidla se vyžaduje minimálně středoškolské vzdělání, ačkoli mnoho zaměstnavatelů preferuje bakalářský titul v oboru souvisejícím s managementem, podnikáním, správou nebo obchodem. V některých případech může být vyžadováno vyšší vzdělání, jako je magisterský titul nebo jiné specializované certifikace. Bývá žádoucí mít předchozí zkušenosti v oblasti administrativy, správy kanceláře nebo podpůrných funkcí. Předchozí zkušenosti s vedením týmu nebo supervizí mohou být také výhodou. Nicméně nejdůležitějším aspektem práce je flexibilita a adaptabilita, tedy schopnost přizpůsobit se měnícím se potřebám a prioritám, rychle reagovat na situace a efektivně řešit problémy.

Zjistěte více o profesi Office manager – průměrnou mzdu a další užitečné informace.

Zvyšte si šanci v nalezení nového uplatnění! Vytvořte si účet na JenPráce.cz a pravidelně na Váš email dostávejte aktuální seznam pracovních nabídek, včetně námi doporučovaných.


Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Green4You Energy, s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., NP48, s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Orienta Czech s.r.o., Etimos Human s.r.o., JOBSTART s.r.o., Drafted.gg s.r.o., Talentinno s.r.o., KASI Bohemia s.r.o., PetCenter CZ s.r.o., Vaše domy, s.r.o., Gumdrop s.r.o., LEROS, s.r.o., HIT HOFMAN, s.r.o., RYOR a.s., BODY TRANS, s.r.o., VKLSTAV Group s.r.o., INSPAMED, s.r.o., DS Forest Trade s.r.o., Business Alliance s.r.o., RYTECKÉ MATERIÁLY PRAHA s.r.o., DMS Alfa, a.s., Hotel Grand Beroun s.r.o., AMIBO transport s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Koordinátor / Koordinátorka, Skladník / Skladnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Pracovník / pracovnice ve službách, Překladatel / Překladatelka, Obchodní manažer / manažerka, Manažer / manažerka v cestovním ruchu, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Libeň, Praha, Praha, Staré Město, Praha, Smíchov, Praha, Košíře, Praha, Stodůlky, Praha, Vestec, okres Praha-západ, Zbraslav, Praha, Dolní Jirčany, Psáry, Kyšice, okres Kladno, Mladá Boleslav, Lovosice, Žižkov, Praha, Vinohrady, Praha, Dolní Měcholupy, Praha, Břevnov, Praha, Zbuzany, Kladno, Beroun, Sulejovice

Hmmm,

vypadá to, že v lokalitě Hovorčovice pro profesi Office manager nikoho nehledají.

Dobrá zpráva je, že jsme vybrali jiné možnosti pracovních nabídek, které pro Vás mohou být zajímavé.
Pro více pozic můžete také upravit obor nebo lokalitu.
jenparce.cz - nabídky práce

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

NP48, s.r.o. | NP48, s.r.o. | Praha Praha (12 km)
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. října
Drafted.gg s.r.o. | Drafted.gg s.r.o. | Praha Praha (12 km)
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 13. října
Talentinno s.r.o. | Talentinno s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha (12 km)
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
KASI Bohemia s.r.o. | KASI Bohemia s.r.o. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha (14 km)
  • 30 000 – 36 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. října
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha (16 km)
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
LEROS, s.r.o. | LEROS, s.r.o. | Zbraslav, Praha Zbraslav, Praha (24 km)
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října
HIT HOFMAN, s.r.o. | HIT HOFMAN, s.r.o. | Dolní Jirčany, Psáry Dolní Jirčany, Psáry (26 km)
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. října
HIT HOFMAN, s.r.o. | HIT HOFMAN, s.r.o. | Dolní Jirčany, Psáry Dolní Jirčany, Psáry (26 km)
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. října
RYOR a.s. | RYOR a.s. | Kyšice, Kladno Kyšice, Kladno (31 km)
  • 30 000 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
BODY TRANS, s.r.o. | BODY TRANS, s.r.o. | Lovosice Lovosice (50 km)
  • 30 000 – 36 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
VKLSTAV Group s.r.o. | VKLSTAV Group s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha (11 km)
  • do 69 248 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 29. dubna
INSPAMED, s.r.o. | INSPAMED, s.r.o. | Vinohrady, Praha Vinohrady, Praha (12 km)
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 3. července
DS Forest Trade s.r.o. | DS Forest Trade s.r.o. | Dolní Měcholupy, Praha Dolní Měcholupy, Praha (14 km)
  • do 22 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 26. května
Business Alliance s.r.o. | Business Alliance s.r.o. | Břevnov, Praha Břevnov, Praha (15 km)
  • 22 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 15. srpna
Hotel Grand Beroun s.r.o. | Hotel Grand Beroun s.r.o. | Beroun Beroun (40 km)
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. října

Ověřené společnosti

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT