- 30 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Právě hledáme nové kolegy na pozici Pracovník distribučního centra.
Práce je to vhodná naprosto pro každého! Čeká na Tebe dobrá parta a moderní klimatizované prostředí.
Doprava z Ústí nad Labem ZDARMA
Manipulace se zásilkami za pomoci nejmodernějších technologií, dále zpracovávání objednávek a balení zboží a drobná administrativa na počítači v interním systému.
Stačí trocha manuální zručnosti a s ostatním Ti pomůžeme.
- Hodinovou mzdu 160 Kč/hod. a bonusy za docházku a výkon, příplatky za práci o víkendu, v noci a ve státním svátku. Garantovat ti tak můžeme pravidelnou mzdu vyšší než 30 000 Kč měsíčně!
- Smlouvu na hlavní pracovní poměr, pravidelné směny a 3 dny volna v kuse každý týden! Pracovat budeš jen od středy do soboty, a to ve dvousměnném provozu (denní/noční).
- Díky svozové dopravě ušetříš čas i peníze, zajistíme ti dopravu do práce a z práce ZDARMA speciálním spojem téměř z domova!
- Po práci si zasloužíš taky kvalitní odpočinek - proto ti dáme týden dovolené navíc.
- Máme skvělou závodní jídelnu - obědy formou tříchodového jídla na pracovišti ZDARMA.
Navíc si fakt pochutnáš. Káva, čaj a voda na pracovišti zdarma jsou samozřejmostí.
- Důležité je myslet na budoucnost - máš u nás možnost hromady školení a kurzů a možnost kariérního postupu a s tím spojené další výhody.
Získejte až 12 000 Kč za doporučení kamaráda a až 6 000 Kč za opětovný nástup.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?