- 21 500 – 30 500 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Osobní asistent pro Českokrumlovsko – vzdělání vyučení. Prac. poměr na dobu určitou, prac. úvazek zkrácený, prac. doba pružná – víkendy nebo odpolední směny v týdnu (dle dohody). Nástup ihned. Mzda 18100,–- Kč hrubého. Požadujeme: vzdělání dle zákona o sociálních službách /tzn. minimálně vyučen/a. Certifikovaný kurz není podmínkou, je možné ho absolvovat až v průběhu zaměstnání. Praktické znalosti v péči o klienta. Způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost /čistý trestní rejstřík/. Velmi dobré komunikační dovednosti, samostatnost, schopnost empatie. Dobrý zdravotní stav. Časovou flexibilitu zahrnující i víkendy. Aktivní řidič s řidičským průkazem (skup. B). Pozitivní vztah k osobám se zdravotním postižením. Psychickou odolnost a motivaci k práci osobního asistenta. Ochotu nést odpovědnost a průběžně se vzdělávat. Základní znalost práce na PC (word, excel, outlook, internet). Nástup dohodou. Výhodou je: praxe v sociální oblasti, či v oblasti práce s dětmi. Nabízíme: možnost odborného růstu, vzdělávání, možnost seberealizace a smysluplné práce v neziskovém sektoru, odpovídající zázemí včetně supervize, příjemné pracovní prostředí. Pokud Vás práce osobního asistenta zajímá a chcete vědět víc, kontaktujte nás na níže uvedených číslech. Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte na níže uvedenou adresu, nejlépe však e-mailem na adresu: e-mail přes
. Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k osobnímu pohovoru. Ověřeno: 22.11.2020Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?