- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Nástup: dle dohody.
Rádi pomáháte druhým lidem v jejich náročných životních situacích?
Také jste zastáncem hesla, že pokud najdete cestu bez překážek, nikam nepovede? Máte chuť nové cesty s klienty i týmem kolegů hledat? Přidejte se k nám.
Proč se přidat právě k Diecézní charitě České Budějovice?
Diecézní charita České Budějovice je nestátní nezisková organizace, s dlouholetou tradicí, která byla zřízena již v roce 1991. Svou činností podporuje Charity v celé českobudějovické diecézi. Posláním Diecézní charity je pomáhat všem lidem v nouzi, bez rozdílů.
Intervenční centrum je ojedinělou službou v rámci Jihočeského kraje, která již od roku 2007 nabízí pomoc a podporu osobám ohroženým domácím násilím a lidem z jejich okolí. Intervenční centrum usiluje o život bez násilí.
Co bude Vaše náplň práce? Přímá práce s osobami ohroženými domácím násilím (vedení osobních i telefonických konzultací, poskytování krizové intervence, pomoc se sepisováním právních podání, sestavování bezpečnostních plánů, zprostředkování dalších služeb, doprovázení na úřady, k soudům apod.). Práce ve prospěch osob ohrožených domácím násilím (komunikace se spolupracujícími institucemi a organizacemi- např. PČR, OSPOD, justice, azylové domy, úřad práce apod.). Budování a udržování interdisciplinární spolupráce (účast a příprava interdisciplinárních setkání, komunikace se spolupracujícími institucemi a organizacemi, budování navazující sítě pomoci). Spolupráce v dalším rozvoji služby (aktivní zapojení v dalším směřování a zlepšování poskytovaných služeb)
Na co se můžete těšit? Podrobné zaškolení v problematice domácího násilí a práce s oběťmi domácího násilí ; intenzivní podporu v dalším rozvoji znalostí a zkušeností (intervize, supervize- individuální i týmové, pravidelné porady); úzkou týmovou spolupráci v rámci Intervenčního centra i spolupráci v rámci celé Diecézní charity České Budějovice; podporované vzdělávání s možností širokého výběru témat; 5 týdnů dovolené; práci na plný úvazek (po dohodě možnost zkráceného úvazku).
Co od Vás požadujeme? VŠ, VOŠ- odbornou způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka podle zák. 108/2006 Sb., trestní a morální bezúhonnost, respektování etických hodnot charity (Etický kodex Charity ČR), ŘP skupiny B- aktivní řidič, praxi v sociálních službách podobného zaměření, zkušenosti s poskytováním krizové intervence.
Co se vám bude na této pozici hodit: vícehodinový kurz krizové intervence a znalost sítě sociálních služeb.
Přihlášky (strukturovaný životopis včetně krátkého motivačního dopisu) zasílejte nejpozději do 11. 3. 2022 na adresu: Diecézní charita České Budějovice, Kanovnická 18, 370 01 České Budějovice, nebo na e-mail: e-mail přes . Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Diecézní charita České Budějovice si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení bez uvedení důvodu, případně vyhlášení nového výběrového řízení v případě, že nebude vybrán vhodný uchazeč na danou pozici.
Osobní údaje poskytnuté uchazečem v rámci přihlášky budou zpracovány po dobu výběrového řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?