- Plný úvazek
Náplň práce:
- " Administrativní činnosti pro obchodní a marketingové oddělení
- " Administrace webu – doplňování informací a správa položek ve vnitropodnikovém systému s propisem na web
- " Aktualizace ceníků, vyhledávání nových dodavatelů a komodit, rozšiřování nabízeného portfolia zboží
- " Rozvoj a podpora marketingových aktivit společnosti
- " Práce na již běžících marketingových projektech společnosti
- " Účast na vybraných akcích mimo sídlo společnosti – výstavy, soutěže, veletrhy, atp.
- Koho hledáme?
- Kolegyni / kolegu, kterém jsou vlastní tyto charakterové rysy:
- " Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, loajálnost
- " Týmového hráče/hráčku, komunikativní a proaktivní osobnost
- " Kolegyni či kolegu, se zájmem osvojit si nebo zdokonalit vědomosti k prostředkům požární ochrany a BOZP (a vůbec se nemusí jednat o hasičku/hasiče)
- Jaké požadujeme vzdělání a dovednosti?
- " SŠ vzdělání s maturitou
- " Práce s PC na uživatelské úrovni – Google, MS Office 365, AI.
- " Znalost ekonomického programu POHODA výhodou
- " Znalost prostředků požární ochrany a BOZP výhodou
- " Všeobecný přehled, schopnost plánovat a plnit svěřené úkoly,
- " Aktivní znalost AJ nebo NJ
- " Řidičský průkaz sk. B
- " Dobrý zdravotní stav
Nabízíme:
- " Zázemí ekonomicky stabilní firmy
- " Příjemné pracovní prostředí a pracovní kolektiv
- " Výhody plynoucí ze středně malé velikosti společnosti s aktivní účastí majitelů (promptní řešení individuálních požadavků)
- " Zajímavé finanční ohodnocení
- " Příspěvek na obědy
- " Možnost částečně pracovat na Home office
- " Občerstvení na pracovišti
- " Možnost profesního růstu
- Pokud Vás naše nabídka oslovila, zašlete nám svůj profesní životopis na e-mailovou adresu: e-mail přes . Vhodné kandidáty pozveme k osobnímu pohovoru.



