- Plný úvazek
O čem bude Vaše práce:
denní komunikace s klienty a řešení jejich požadavků,
poskytování informací k preventivním a bonusovým programům pojišťovny,
poskytování informací o podmínkách plateb pojistného,
uzavírání smluv k doplňkovému cestovnímu pojištění,
správa registru pojištěnců – kontrola zadávaných údajů, oprava údajů dle aktuální situace pojištěnce,
komunikace a spolupráce s ostatními pobočkami a odbornými úseky zdravotní pojišťovny,
zpracování související agendy,
zajištění provozu poboček v rámci svěřené oblasti.
Hledáme člověka:
s minimálně SŠ vzděláním,
schopného pracovat s počítačem – MS Office,
s ochotou se učit nové věci,
se schopností samostatné práce i týmové spolupráce,
s výbornými komunikačními schopnostmi,
se schopností umění jednat s klienty,
s řidičským průkazem sk. B.
Pro účtování pravidelných cest.náhrad může být i pobočka v Olomouci.
Místa výkonu – Brno, Kroměříž, Vyškov, Olomouc, Přerov
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností následného prodloužení.
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní pojištění a další
Kontakt POUZE emailem.