- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Do našeho stabilního týmu přijmeme zkušeného pokrývače s praxí minimálně 5 let.
Co nabízíme:
o jistotu dlouhodobé spolupráce
o dobré pracovní podmínky a férové jednání
o práce v Moravskoslezském kraji
o každý den budete doma – nikde nepřespáváme
o vlastní vybavení – zajišťujeme nářadí, lešení i dopravu na stavbu
o možnost práce na HPP nebo ŽL
o pravidelný a férový výdělek
Co požadujeme:
o praxi v oboru minimálně 5 let
o řidičské oprávnění skupiny B (nutná podmínka)
o spolehlivost, zodpovědnost a chuť pracovat
o výhodou je, pokud ovládáte i tesařské nebo truhlářské práce
Příspěvek na dopravu
Kontakt: Fajtl Josef, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.