- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Předpoklady pro výkon funkce a požadavky na uchazeče:
" VŠ nebo SŠ vzdělání
" Trestní bezúhonnost
" Znalost stanicových OS Windows 10, 11 – instalaci a správu
" Znalost serverových OS Windows server 2016 a vyšší – správu Active Directory, Group Policy, základy skriptování v CMD / Powershell
" Znalost kancelářského SW MS Office 2016/2019/365
" Základy LAN – protokol TCP/IP
" Trpělivost, pečlivost, spolehlivost, technickou zručnost
" Týmový hráč s analytickým myšlením
" Chuť učit se novým věcem a rozvíjet své odborné znalosti a dovednosti
" Psychickou a fyzickou odolnost (práce s lidmi, manipulace s HW)
" Anglický jazyk na úrovni porozumění technické dokumentaci
Charakteristika pracovní pozice:
" Podpora koncových uživatelů
" Nasazování a správu HW a SW
" Administrace informačního systému na bázi ORACLE, vč. provádění updatů
" Zálohování dat, ochrana dat, naplňování bezpečnostních politik organizace v souladu se zákonem o kybernetické bezpečnosti
" Správa a údržba záznamových zařízení v jednacích síních a videokonferenčních setů
" Činnosti spojené s evidencí HW a SW a nákupem zboží z oblasti IT
Zájemci doručí osobně, poštou či elektronicky
" strukturovaný profesní životopis
" motivační dopis
" kopie dokladu o dosaženém požadovaném vzdělání
Poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do strukturovaného životopisu dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR) a zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů. Po skončení výběrového řízení budou materiály s osobními údaji skartovány.
K rukám Bc. Tomáše Hofmanna, personalisty Krajského soudu v Brně, Rooseveltova 16, 601 95 Brno, e-mail: e-mail přes zobrazit tel. číslo
, telefonTato nabídka nezakládá povinnost uzavření pracovněprávního vztahu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?