- 31 250 – 37 500 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Místo výkonu práce: Ruská 88/8, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup od 1.6.2025 (termín nástupu lze sjednat při osobním jednání). Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden, 12-ti hodinové směny (7:00–19:00 h). Náplň práce: zajišťování služeb spojených s příjezdem nebo odjezdem klienta, s ubytováním, zajištění dalších služeb dle přání hostů, příprava podkladů k platbách, fakturace, komunikace s ostatními úseky hotelu. Požadujeme: dobrá znalost NJ, částečná znalost AJ (není podmínkou), znalost práce na PC, samostatnost, organizační schopnosti, komunikativnost, zodpovědnost, praxe v oboru není podmínkou (rádi Vás zaučíme a zaškolíme). Nabízíme: práce v moderním prostředí lázeňského hotelu s 96 pokoji, měsíční prémie, finanční bonusy, příplatky dle ZP, strava hrazená zaměstnavatelem, parkovací místo. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat 9:00–14:00 h) anebo e-mailem anebo osobně na adrese pracoviště (9:00–14:00 h).
OLYMPIA Hotel, s.r.o.
Ruská 88/8
353 01 Mariánské Lázně
IČO: 26342758
Datová schránka: hpbrc6f
Další informace:
GPS: 49.97608,12.70098,
S-JTSK: -866519.60 -1037061.85,
RUIAN: 20926511
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.