- 15 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme týmového hráče, který má chuť pomáhat lidem v duchu křesťanských zásad Armády spásy.
Rádi nabídneme:
•Práci v mezinárodní křesťanské organizaci
•Plný pracovní úvazek 37,5 hod. týdně, celoroční provoz, 12 hodinové nedělené směny (pracovní doba: 6:30 – 19:00)
•Možnost dalšího vzdělávání, podnětné a moderní pracovní prostředí a vstřícný pracovní kolektiv
•Zaměstnanecké benefity
Předpoklady pro výkon pozice:
•středoškolské vzdělání a absolvování akreditovaného kvalifikačního kurzu Pracovník v sociálních službách (min. 150 hodin); absolvování akreditovaného kvalifikačního kurzu se nevyžaduje u osob, které získaly způsobilost k výkonu zdr. povolání v oboru ošetřovatel nebo sociální pracovník podle § 110 a u osob, které získaly střední vzdělání v oboru vzdělání stanoveném prováděcím právním, kurz je možné si dodělat do 18 měsíců od nástupu do zaměstnání
•Očkování proti Hepatitidě B dle požadavků § 9 vyhlášky č. 537/2006 Sb. o očkování proti infekčním nemocem
•Trestní bezúhonnost
•Zdravotní způsobilost
•Iniciativní a vstřícný přístup k uživatelům sociální služby, dobré komunikační schopnosti
•Ochota vzdělávat se
•Respektování křesťanských zásad Armády spásy
•Řidičský průkaz sk. B
Vítáme:
•Praxi v sociálních službách
KONTAKT:
Zájemci zasílejte strukturovaný životopis s motivačním dopisem max. 1 A4 do 26. 10. 2025 na emailovou adresu: e-mail přes odpovědní formulář
Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru. Výběrové řízení je 2 kolové (1. Zhodnocení písemných dokumentů, 2. Osobní pohovor).
Armáda spásy v České republice, z. s.
Petržílkova 2565/23
158 00 Praha
IČO: 40613411
Datová schránka: iacap5u
Další informace:
GPS: 50.050549,14.342512,
S-JTSK: -748957.14 -1046303.76,
RUIAN: 22773541
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?