- 20 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Zastupitelstvo obce Třemešná v souladu s § 166 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším, odborným a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, a § 3 vyhlášky č. 54/2005 Sb. o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisí, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje konkurs na obsazení pracovního místa ředitele/ředitelky právnické osoby Základní škola a Mateřská škola Třemešná, IČO 00852538
Předpoklady pro výkon činností ředitele/ředitelky dle zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ,,zákon o pedagogických pracovnících"):
Obsahové náležitosti písemné přihlášky:
Přihláška (jméno, příjmení a titul uchazeče, datum narození, místo trvalého pobytu, pozice, na kterou se uchazeč hlásí, datum a podpis uchazeče; dále uveďte, kam má být doručováno – adresa, datová schránka nebo adresa elektronické pošty).
Přílohy které jsou nedílnou součástí přihlášky:
Předpokládaný nástup do funkce: 01.02.2023
Předpokládaný termín konkursního řízení je leden 2023, přesný termín bude uchazečům sdělen písemně.
Přihlášku s požadovanými doklady doručte v uzavřené na adresu Obec Třemešná, Třemešná 304, 792 83 Třemešná tak, aby ji vyhlašovatel obdržel v podatelně nejpozději do 02.12.2022 (včetně).
Obálku označte ,,KONKURS Základní škola a Mateřská škola Třemešná – NEOTVÍRAT"
Do konkursního řízení budou zařazeny pouze přihlášky s kompletními doklady včetně ověřených kopií dokumentů a vlastnoručním podpisem, podané v termínu.
Kontakt: zobrazit tel. číslo nebo e-mail: e-mail přes , popř, .
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto konkursní řízení kdykoliv v jeho průběhu bez udání důvodu.
Z : 2.11.2022
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?