- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní pomě na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned.
Náplň práce: zajištění běžného chodu kanceláří, operativní úkony dle potřeb managementu firmy, vyřizování pošty, emailů a telefonátů, zpracování dokumentů, úpravy textů, vedení evidence a ukládání dokumentů, administrativní a organizační činnosti, zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy, obsluha kancelářské techniky (scanner, kopírka, …), péče o návštěvy.
Požadavky: aktivní přístup k práci, pečlivost, samostatnost, vstřícnost, dobrá znalost práce na PC – MS Office, příjemné a reprezentativní chování, časová flexibilita, trestní bezúhonnost.
Zaměstnavatel nabízí: práci v klidném a čistém prostředí, mobilní telefon, notebook, hrubou mzdu od 26tis.Kč měsíčně, pracoviště Náchod.
Kontakt – paní Rydlová Dagmar, tel.: zobrazit tel. číslo (Po-Pá od 09:00 hod. do 15:00 hod.), e-mail: e-mail přes (pro zaslání životopisu).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.