- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Pro náš výrobní podnik v Mýtě (CARRIER Group) v České Republice hledáme zkušeného nákupního konzultanta se zkušenostmi s řízením projektů.
Jedná se o hybridní roli na jedné straně s odpovědností za vedení pracovní skupiny napříč všemi odděleními (nákup, inženýrství, logistika, výroba, finance) s vedením brainstormingů a vytvářením nápadů na úspory, sledováním akcí, podáváním zpráv a na druhé straně operativní a strategická podpora nákupčích při nákupu komponentů.
V ideálním případě je pracovní zátěž následujících 70 % podpora nákupu / 30 % projektový management.
V rámci této pozice bude konzultant podřízen nákupnímu manažerovi.
Zkušený profil: 10 až 15 v přímém nákupu (výroba) a projektovém řízení s dobrou úrovní angličtiny.
Přítomnost na místě výrobního podniku s flexibilitou 1 den v týdnu na dálku.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?