- 25 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
Vaší pracovní náplní bude prodej hutního materiálu, jednání se zákazníky, kalkulace cen, příprava nabídek a uzavírání obchodních smluv se zákazníky v ČR. Kompletní řízení zakázky, péče o stávající portfolio zákazníků a akvizice nových, práce v interním SW. Návštěvy a komunikace s klíčovými zákazníky i mimo kancelář, prezentování společnosti na jednáních.
Očekáváme a potřebujeme od Vás obchodní talent, týmového hráče, který umí pracovat a má zájem profesně růst, učit se nové věci. Umí se samostatně rozhodovat, konstruktivně uvažovat, má argumentační a komunikační dovednosti, aktivní znalost německého jazyka a práce na PC – MS Outlook, Word, Excel. SŠ/VŠ ekonomického či technického oboru (obor strojírenství, stavebnictví výhodou), zkušenosti z oblasti prodeje služeb a výrobků, reprezentativní vystupování, pro aktivita, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita, ochota cestovat, ŘP skupiny B.
Nabízíme zázemí úspěšné zahraniční společnosti, která má dlouholetou tradici a obchodní vizi. Zcela samostatnou pracovní pozici, kde budete mít možnost projevit svůj obchodní talent a učit se novým věcem, profesně růst. Možnost zahraničních pracovních cest a školení.
Zaměstnanecké benefity: 13.a 14. plat, stravné, příspěvek na penzijní připojištění.
Prac. doba: Po – Pá 7:00 – 15:30 hod., Okružní 2835, 37001 České Budějovice,
Obchodní aktivity převážně v rámci Jihočeského kraje.
Nástup možný ihned.
Mzdové podmínky budou předmětem jednání při osobním pohovoru.
Vaši budoucí kolegové pracují u www.weyland.at
Strukturovaný životopis v českém a německém jazyce na v E-Mail : e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?