- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Popis pracovní pozice
Odborný pracovník na dané pozici bude zejména zajišťovat chod nově vznikajícího Centra výzkumu a podpory kulturních a kreativních odvětví. Bude se podílet na vybudování centra a jeho následném provozu. Pracovník na této pozici bude také zajišťovat správu webového portálu centra (sběr textových, obrazových a audiovizuálních materiálů, které bude pro portál zpracovávat a zveřejňovat). Další aktivitou bude distribuce informačních materiálů v online prostoru (správa a péče o sociální sítě), základní technická správa centra a produkční činnost projektových aktivit.
Centrum bude poskytovat široce koncipovanou podporu aktérům a dalším subjektům působícím v kulturních a kreativních odvětvích na území Ústeckého kraje a bude zařazeno v rámci organizační struktury Fakulty umění a designu UJEP. Aktivity Centra se soustředí na celkovou podporu rozvoje konkrétních oblastí kulturních a kreativních odvětví, přípravu a realizaci vzdělávacích programů nabízejících rozvoj kreativních schopností a produkčních kompetencí aktérů působících v kulturních a kreativních odvětvích i popularizaci kulturních a kreativních odvětví v Ústeckém kraji.
Požadavky na uchazeče
" minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
" zájem o aktuální dění v oblasti kultury severních Čech
" dobrá znalost českého jazyka
" znalost kancelářských softwarů a základní znalost grafických softwarů
" základní znalost správy webu a chuť vzdělávat se v tomto oboru
" orientace v online prostoru, zájem o správu sociálních sítí
" zájem (popř. znalosti) o základní správu hardwarového a softwarového vybavení centra výhodou
" znalost anglického jazyka odpovídající A2
" organizační a komunikační schopnosti
" schopnost práce v týmu
Zaměstnanecké výhody:
" podpora při dalším vzdělávání a zvyšováním kvalifikace
" zaměstnanecké stravování, příjemné a moderní pracovní zázemí
" další zaměstnanecké benefity (příspěvek na penzijní připojištění, e-kartu Pluxee, rekreační středisko Bukovina a mnoho dalšího)
Písemná přihláška musí obsahovat přílohy:
" Profesní životopis dokládající praxi pro danou pozici
" Kopie dokladů o vzdělání, případně akademických titulech
" Čestné prohlášení o morální bezúhonnosti
Předpokládaný nástup: 1. 9. 2024 nebo dle dohody
Případné dotazy ohledně předpokládaného profilu uchazeče zodpoví Zdeněk Svejkovský, e-mail: , tel.: zobrazit tel. číslo .
Případné dotazy k systému výběrového řízení směřujte na adresu: e-mail přes .
Přihlášky se všemi náležitostmi (viz výše) zasílejte poštou na Zaměstnanecký odbor UJEP v Ústí nad Labem, Pasteurova 1, 400 96 Ústí nad Labem nebo e-mailem na adresu e-mail přes do 1. 7. 2024.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.