- 38 000 – 63 000 Kč
- Plný úvazek
Do showroomu Čečetka interiér České Budějovice přijmeme pracovníka/ici pro administraci a vyřizování objednávek na e-shopovém systému www.cecetka.cz.
Disponujeme krásným zázemím společnosti, pevnou pracovním dobou a perfektním kolektivem s ochotou pomáhat, vzdělávat a učit se.
Jaké máme na Vás požadavky: rychlá práce a komunikace na počítači, schopnost komunikace s dodavateli, zkušenosti z administrací e-shopu výhodou, schopnost komunikovat se zákazníkem po telefonu při vyřizování objednávky, samostatnost, profesionalita.
Co nabízíme: finanční odměny, zázemí prosperující společnosti, lukrativní lokalitu pro výkon práce, skvělý kolektiv, snadné parkování.
Svůj životopis s krátkou průvodní informací posílejte na e-mail přes .

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.