- 50 000 – 150 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní pozice je vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné
Popis pracovní činnosti:
Požadujeme: min. 3–5 let praxe, z toho alespoň 2 roky jako hlavní účetní; výborná znalost účetnictví; velmi dobrá znalost MS Office; trestní bezúhonnost, samostatnost, spolehlivost,
Výhodou: znalost účetnictví v organizační složce státu, práce v Datacentru
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, stravenky v hodnotě 150 Kč za odpracovaný den, příspěvek na penzijní spoření, po zkušební době přiznání osobního příplatku
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis, včetně uvedení dosaženého vzdělání, přehledu dosavadních zaměstnání a kontaktního spojení na uvedený email.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.