- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

HLAVNÍ NÁPLŇ ČINNOSTI:
Poradenská činnost v oblasti zaměstnanosti. Jednání se zaměstnavateli pro podporu aktivní politiky zaměstnanosti. Konzultace o projektech realizovaných v rámci aktivní politiky
zaměstnanosti. Aktivně řeší možnosti zřízení nových pracovních míst
poskytováním příspěvků zaměstnavatelům. Spolupráce s externími institucemi při začleňování uchazečů
o zaměstnání, kterým se věnuje zvýšená péče, osob společensky nepřizpůsobivých
a v krizových situacích.
KVALIFIKAČNÍ A DALŠÍ POŽADAVKY:
Vzdělání min. střední vzdělání s maturitní zkouškou. Praxe ve státní správě výhodou.
PRACOVNÍ PODMÍNKY:
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platová třída 8, po zkušební době
možnost přiznání osobního příplatku v závislosti na odváděné práci. Pružná pracovní doba – 40 hodin týdně. Předpokládaný nástup srpen 2022. Pracovní poměr na dobu neurčitou.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY:
• 5 týdnů dovolené
• 5 dní indispozičního volna (sick days)
• 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
• stravenky v hodnotě 90 Kč
• příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
• odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis
a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 25. 7. 2022 včetně na e-mailovou adresu: e-mail přes
nebo písemně na adresu:
Úřad práce České republiky
Krajská pobočka v Brně
Polní 1011/37
659 59 Brno
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?