- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
PRACOVNÍK/CE POBOČKY
POŽADUJEME: ukončené středoškolské vzdělání, logické a technické myšlení, znalost práce na PC, komunikativnost, profesionální a příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost, samostatnost a zodpovědnost. Podmínkou přijetí je absolvování vstupního 14 – denního školení v sídle společnosti v Dubňanech.
NÁPLŇ PRÁCE: jsme společnost, která působí na trhu téměř 25 let – montujeme, vyrábíme a prodáváme okna, dveře a vrata, jedná se o osobní jednání se zákazníky na pobočce. – osobní, telefonická a elektronická komunikace s klienty, nejedná se o aktivní vyhledávání zákazníků, poskytování informací o produktech a výrobcích společnosti a jejich službách, zpracovávat požadavky zákazníků na zaměření, seřízení, reklamaci a opravu, provádět kalkulace a cenové nabídky dle požadavků zákazníka, zpracovávat a uzavírat smlouvy o dílo,
administrativní činnost související s chodem pobočky. Pracovní doba Po – Pá 8:00 – 16:30 hod.
NABÍZÍME: zaškolení, zaměstnání na HPP, příjemné pracovní prostředí, perspektivní zaměstnání ve stabilní a rostoucí společnosti, příspěvek na stravování – elektronická stravenka
PRVNÍ KONTAKT: K výběrovému řízení budou pozvaní vybraní uchazeči. Životopisy zasílejte na e-mail e-mail přes , do předmětu e-mailu napište VSETÍN.
Přesný termín výběrového řízení zatím není stanoven.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?