- 26 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Tajemnice Městského úřadu Dubňany
V souladu s § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o úřednících“)
vyhlašuje veřejnou výzvu na funkci
sociální pracovník
DRUH PRÁCE:
Vyhledávání jedinců či skupin osob ohrožených nepříznivou sociální situací v jejich přirozeném prostředí, provádění sociálního šetření, mapování individuálních potřeb u osob, skupin a komunit v nepříznivé sociální situaci. Podpora klientů, zjišťování jejich kompetencí, silných stránek, potřeb a preferencí, spolupráce s klientem v různých situacích (předcházení ztráty bydlení, zaměstnání a ohrožení rodiny, vytváření návrhů řešení situace, vyhodnocování). Spolupráce s takovým klientem. Spolupráce se sociálními pracovníky MěÚ Hodonín, a dalšími aktéry. Účast v interdisciplinárním koordinačním týmu, multidisciplinární spolupráce, účast na sociálních konziliích obce s rozšířenou působností. Používání metod a technik sociální práce. MÍSTO VÝKONU PRÁCE:
Dubňany PLATOVÉ ZAŘAZENÍ:
platová třída 12 (podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů), zvláštní příplatek, a po skončení zkušební doby osobní ohodnocení. PRACOVNÍ POMĚR:
na dobu určitou do 31. 12. 2026 (zástup za MD a RD) PŘEDPOKLÁDANÝ NÁSTUP:
dohodou po ukončení veřejné výzvy
Předpoklady:
• vysokoškolské vzdělání a splnění kvalifikačních předpokladů dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách
• státní občan ČR, příp. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR
• fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk
• řidičský průkaz skupiny B a připravenost k řízení motorového vozidla
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?