- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování agendy dávek pomoci v hmotné nouzi, vyhodnocení nároku na dávky, realizace sociálních šetření a jednání s klienty
POŽADAVKY: kvalifikace dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách tj. ukončené vyšší
odborné vzdělání sociálního směru popř. VŠ v sociální oblasti (v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociální politiku, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku), výborné komunikační schopnosti, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost, profesionální vystupování, psychická odolnost, výhodou je znalost práce programů OK nouze, ArsysX a SAP
NABÍZÍME: Pracovní podmínky: platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku. Pružná pracovní doba – plný úvazek. Předpokládaný nástup od 20.06.2022. Pracovní poměr na dobu určitou, nejdéle do 31.12.2022 se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)
. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč,
příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím
KONTAKT: V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 05.06.2022 na e-mailovou adresu
e-mail přes .
Více informací na www.uradprace.cz v sekci kariéra na ÚP ČR

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.