- 36 624 – 40 286 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Charakteristika vykonávané práce:
Provádí analýzy, konzultační a metodickou činnost v jednotlivých oblastech vzdělávací soustavy nebo celoživotního vzdělávání v návaznosti na kompetence ministerstva a kraje. Uznává doklady zahraničního vzdělání, připravuje osvědčení o uznání rovnocennosti zahraničního vysvědčení a rozhodnutí o uznání platnosti zahraničního vysvědčení (nostrifikaci), provádí konzultační a poradenskou činnost v oblasti personalistiky a odměňování, vede databázi platů, odměn, ukončování ve funkci, jmenování ředitelů apod., zajišťuje předávání informací týkajících se změn v oblasti odměňování školám a školským zařízením, zpracovává evidenci pracovních příležitosti uchazečů o místo učitele (žádosti o zveřejnění inzerátu uchazečů o místo ve škole nebo školském zařízení) a evidenci nabídek volného pracovního místa ve školách a školských zařízeních, vyhotovuje jmenovací dekrety, přiznání odměn a platové výměry pro ředitele škol a školských zařízení zřizovaných krajem v souladu s usnesením rady kraje, vyhodnocuje podklady při konkurzních řízeních a pro jmenování ředitelů na základě výsledků konkurzních řízení, připravuje agendu pro zřizování školských rad a jmenování členů školských rad. Podrobný popis naleznete ve funkční náplni.
Požadované vzdělání: VŠ – zaměření veřejnosprávní, pedagogické, ekonomické.
Předpoklady: Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Jiné požadavky: Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet), praxe v oblasti veřejné správy nebo v oblasti školství výhodou, znalost práce s GINIS a zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou, řidičský průkaz skupiny B k řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách. Znalost základních právních předpisů: zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících, zákon č. 561/2004 Sb., školský zákon a zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce.
Požadované doklady:
Spolu s požadovanými doklady je možné doložit i pracovní posudek vydaný posledním zaměstnavatelem, má-li jej uchazeč k dispozici (doložení pracovního posudku je nepovinné).
Přihláška musí obsahovat: Přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, e-mail, telefonní kontakt, datum a podpis.
Lze využít vzor, který naleznete na https://www.msk.cz/cs/kariera/jak-se-prihlasit-a-kontakty-na-personalni-oddeleni-1589/.
Přihlášku a výše uvedené materiály doručte osobně, prostřednictvím doručovacích služeb, datovou schránkou, popřípadě e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem na podatelnu krajského úřadu v době úředních hodin podatelny do 26. 11. 2021 na adresu: MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJSKÝ ÚŘAD, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení personální, 28. října 117, 702 18 Ostrava, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – neotvírat, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou skartovány.
Termín rozhovorů s vybranými uchazeči a časový harmonogram budou uvedeny v elektronické pozvánce nebo oznámeny telefonicky. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?