- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Požadavky: min. SŠ vzdělání v oboru farmaceutického, zdravotnického, přírodovědného, chemického nebo potravinářského zaměření, výhodou je předchozí praxe v lékárně nebo ve výzkumné laboratoři chemického/zdravotnického zaměření, aktivní znalost anglického jazyka
uživatelská znalost práce na PC
Náplň práce: základní zabezpečení podmínek pro praktickou výuku studentů, technická podpora zabezpečení experimentální práce, komunikace se servisními organizacemi
praktická účast na klíčových aktivitách katedry
Další požadované dovednosti a vlastnosti: předpoklady pro laboratorní práci, flexibilita, pečlivost a zodpovědnost, organizační a komunikační schopnosti, schopnost samostatné i týmové práce
vysoké pracovní nasazení, ochota dále se vzdělávat
Mzdové podmínky dle platného Vnitřního mzdového předpisu Univerzity Karlovy s výhledem navýšení formou přidělení osobního ohodnocení po uplynutí tříměsíční zkušební doby a případně dalších motivačních odměn.
Předpokládaný nástup dohodou.
Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.
Kontaktní pracovník:
Lenka Cermanová, DiS.
Personální a mzdové oddělení
Tel.: zobrazit tel. číslo
e-mail: e-mail přes
Strukturovaný životopis, motivační dopis, ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a souhlas se zpracováním osobních údajů přijímá v písemné formě nebo prostřednictvím e-mailu Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta, Lenka Cermanová, DiS. – Personální oddělení, Akademika Heyrovského 1203, 500 05 Hradec Králové do 19. 2. 2023 ( ).
Obálku označte slovy: „VŘ – laborant/ka KFT“
Souhlas se zpracováním osobních údajů naleznete na www.faf.cuni.cz/Fakulta/Uredni-deska/Vyberova-rizeni/
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?