- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
ŽIVOTOPISY zasílejte do 30.9.2025 na e-mail e-mail přes
POŽADUJEME: znalost práce na PC (Excel, Word), vstřícný přístup k zákazníkovi, pečlivost, flexibilitu, komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost
MZDA 23 000 – 50 000 Kč hrubého/měsíc + prémiová složka
TŘÍSMĚNNÝ PROVOZ
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: nabízíme dlouhodobou, stabilní a jistou práci, velmi dobré finanční ohodnocení, náborový příspěvek 10.000 Kč, pracovní smlouvu na HPP, zvýhodněná nabídka produktů Komerční banky, příspěvek na závodní stravování z vlastní produkce (svačiny a obědy) – stravování v areálu společnosti, výhodné ceny výrobků a balíčků z vlastní produkce, vánoční dárky, příspěvek na vybrané kulturní a sportovní akce

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.