- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
1. kontakt e-mailem, telefonicky v Pondělí – Pátek v době 8:00 – 14:00 hodin. Tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Požadavky: VŠ příslušného směru (obor Konstrukce staveb, Dopravní stavby, Statika a dynamika, příp. Geotechnika), znalost programu AutoCAD, příp. ZWCAD, FineGeo5, MS Office, ŘP sk. B výhodou, týmová spolupráce, komunikace, samostatnost
Předmětem práce je tvorba projektové dokumentace ve všech stupních řízení a dále účast při jednání s účastníky výstavby, kooperace s ostatními středisky společnosti, komunikace s obchodními partnery.
Zaměstnanecké výhody: pružná pracovní doba, zajímavé finanční ohodnocení + další odměny, příspěvek na stravné 100 Kč na odpracovaný den, 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, odborná školení a další vzdělávání, podpora při profesním růstu, moderní pracoviště
Vhodné i pro absolventy, osoby zdravotně znevýhodněné.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.