- 27 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
PRACOVNÍK/-ICE V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH – PŘÍMÁ OBSLUŽNÁ PÉČE
Vnašem týmu rádi přivítáme: jednoho zaměstnance na hlavní pracovní poměr v profesi pracovník v sociálních službách – přímá obslužná péče (m/ž); pracovištěm bude Nová Ves v Horách; nepřetržitý provoz – pracovní doba dle plánu směn v časech 7–19 / 19 –7 hod.; na termínu nástupu se určitě domluvíme, může být ihned, ale na někoho šikovného i počkáme.
Vaše práce bude hlavně obnášet: pracovník poskytuje přímou obslužnou péči o klienty, nacvičuje jednoduché denní činnosti, podporuje jejich soběstačnost formou rady, podpory nebo pomoci v oblastech oblékání, stravování, osobní hygieny, pohybu po vnitřních a venkovních prostorách a při běžných denních činnostech.
Co by nový kolega/ kolegyně měli splňovat: vyšší stupeň vzdělání není vyžadován, velkou výhodou je praxe na obdobné pozici a také kurz pracovníka v sociálních službách. Dále bezúhonnost, spolehlivost, komunikativnost, smysl pro týmovou spolupráci, empatický přistup.
Naopak my Vám můžeme nabídnout: platové odměňování dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příplatek za přímou obslužnou péči, příplatek za směnný provoz, po zapracování osobní příplatek, odměny. Bližší informace o výši platu při osobním pohovoru.
A ještě něco málo navrch: příspěvky z FKSP na stravu, příspěvek na produkty spoření na stáří; zvýhodněnou zaměstnaneckou kartu na veškerou hromadnou dopravu v Ústeckém kraji. Hlavně však práci v příjemném prostředí.
Budeme rádi, když se nám ozvete: Petr Kohout, personalista, tel. zobrazit tel. číslo / zobrazit tel. číslo , email e-mail přes (prosím, zaslat životopis).
Telefonicky pouze v pracovní dny od 8.00 do 13.00
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?