- Plný úvazek
Charakteristika práce
Administrativní činnost kanceláře Domácího hospice sv. Zdislavy, vedení zdravotnické dokumentace, zajištění provozu kanceláře, skladu zdravotnického materiálu, objednávky zdravotnického materiálu, vedení dokumentace spojené se služebními auty apod.
Požadavky na uchazeče
- Vzdělání min. SŠ
- Znalosti práce na PC (MS Word, Excel, Outlook, internet)
- Pracovní zkušenost s tímto druhem práce
- Schopnost se rozhodovat rychle, dobře a samostatně
- Pečlivost, důvěryhodnost, flexibilita; ochota učit se nové věci
- Dobré komunikativní dovednosti, příjemné vystupování
- Loajalita k organizaci, respektování hodnot organizace, trestní bezúhonnost
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Nabízíme
- Práci na úvazek 0,6 až 1 (dle možností a domluvy s konkrétním uchazečem)
- Zajímavou a kreativní práci
- V určité míře flexibilní pracovní dobu
- Možnost dalšího vzdělávání
- Služební počítač a mobilní telefon
- Benefity Oblastní charity Třebíč – týden dovolené navíc, stravenky…
- Práci v dobrém týmu
- Nástup možný ihned nebo dle dohody (včetně zaškolení)
V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis na adresu: e-mail přes
Žádosti zasílejte do 31. 7. 2016. Do předmětu uveďte: Výběrové řízení
V případě splnění požadavků výběrového řízení Vás pozveme k ústnímu pohovoru.



