Úředník/ce oddělení územního plánování a památkové péče - úsek územního plánování

Cheb
29.000 – 41.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Město Cheb hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Firma
Smluvní vztah

Tajemník MěÚ Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb.výb. řízení na obsazení místa úředníka/ce oddělení územního plánování a památkové péče – úsek územního plánování.

Druh práce: úředník/ce oddělení územního plánování a památkové péče – úsek územní plánování
Platová třída: 11
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr na dobu neurčitou.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
  • věk minimálně 18 let
  • způsobilost k právním úkonům
  • bezúhonnost
  • ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:

  • splnění kvalifikačních požadavků pro územně plánovací činnost dle § 24 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů:
  1. Kvalifikační požadavky pro výkon územně plánovací činnosti splňuje úředník nebo fyzická osoba, která má osvědčení zvláštní odborné způsobilosti podle zvláštního právního předpisu a splňuje kvalifikační požadavky vzdělání a praxe podle tohoto zákona; ustanovení zvláštního právního předpisu o vydávání osvědčení o uznání rovnocennosti vzdělání se nepoužije.
  2. Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe splňuje autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle zvláštního právního předpisu.
  3. Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe splňuje dále fyzická osoba, která má
  1. vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo
  2. vysokoškolské vzdělání příbuzného oboru, uznaného pro autorizaci v oboru územní plánování nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením a nejméně 3 roky odpovídající praxe
  3. vysokoškolské vzdělání v dalších oborech souvisejících s územním plánováním, a nejméně 3 roky odpovídající praxe.
  1. Úředník nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat územně plánovací činnost podle odstavce 1, pokud je zajištěno, že bude do doby splnění uvedených požadavků vykonávat tuto činnost pod odborným vedením úředníka splňujícího kvalifikační požadavky pro výkon územně plánovací činnosti, nejvýše však po dobu 3 let.
  • dobré komunikační schopnosti
  • rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění
  • rámcová znalost zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, v platném znění, a prováděcí vyhlášky ke stavebnímu zákonu
  • rámcová znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění
  • do 6 měsíců po nástupu povinnost přihlásit se ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti
  • uživ. znalost práce s PC (Word, Excel, internet, GIS).

Výhodou:

  • praxe v územní samosprávě
  • ŘP sk. B.

Nabízíme:

  • 5 týdnů dovolené
  • pružná pracovní doba
  • zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce a zájezdy, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, 3 dny indispozičního volna)
  • profesní růst a prohlubování znalostí
  • týmová práce v kolektivu, vzájemná podpora
  • možnost získání služebního bytu.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:

  • vyplněná přihláška do výb. řízení (tiskopis je k dispozici v podatelně MěÚ Cheb a na www.cheb.cz)
  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášek: do 8.12.2023 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny. Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výb. řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

NEMEC WORLD s.r.o. | NEMEC WORLD s.r.o. | Cheb Cheb
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. listopadu
FORTISSIMO, spol. s r.o. | FORTISSIMO, spol. s r.o. | Úšovice, Mariánské Lázně Úšovice, Mariánské Lázně
  • 35 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 7. listopadu
Město Orlová | Město Orlová | Orlová Orlová
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 6. září
Jihočeský kraj | Jihočeský kraj | České Budějovice České Budějovice
  • 25 280 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. srpna
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

auto na dobu neurčitou kulturní zájem
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT