- 27 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH (m+ž)
V našem týmu rádi přivítáme: kolegu či kolegyni na hlavní pracovní poměr v profesi pracovník v sociálních službách – přímá obslužná péče (m/ž); pracovištěm bude Nová Ves v Horách; nepřetržitý provoz – pracovní doba dle plánu směn v časech 7–19 / 19 –7 hod.; na termínu nástupu se určitě domluvíme, může být ihned, ale na někoho šikovného i počkáme. Vaše práce bude hlavně obnášet: pracovník poskytuje přímou obslužnou péči o klienty, nacvičuje jednoduché denní činnosti, podporuje klientovu soběstačnost formou rady, podpory nebo pomoci v oblastech oblékání, stravování, osobní hygieny, pohybu po vnitřních a venkovních prostorách a při běžných denních činnostech. Jakého kolegu/kolegyni hledáme: do našeho týmu by se nám hodil pozitivní člověk s otevřenou myslí, pracovitý, zodpovědný, klidný a samostatný, ale zároveň týmový hráč a férový parťák pro naše klienty a kolegy. Člověk, který ocení smysluplnou práci s lidmi s mentálním postižením. Bude potřebovat minimálně výuční list, velkou výhodou budou jednak praxe na obdobné pozici a také kurz pracovníka v sociálních službách. Naopak my Vám můžeme nabídnout: platové odměňování dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příplatek za přímou obslužnou péči, příplatek za směnný provoz, po zapracování osobní příplatek. Bližší informace o výši platu při osobním pohovoru. A ještě něco málo navrch: zaměstnanecké výhody – čtvrtletní odměny; příspěvky z FKSP na stravu, příspěvek na produkty spoření na stáří; zvýhodněnou zaměstnaneckou kartu na veškerou veřejnou dopravu v Ústeckém kraji. Hlavně však práci v příjemném prostředí.
Budeme rádi, když se nám ozvete: Petr Kohout, personalista, tel. zobrazit tel. číslo / zobrazit tel. číslo (volat úterý, středa, pátek od 8:00 do 12:00 hodin), email e-mail přes (prosím, zaslat životopis).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?