- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Lázeňská 295, 354 91 Lázně Kynžvart. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Náplň práce: řízení týmu zdravotnického personálu, kontrola hodnocení pracovních výkonů podřízených, odpovědnost za kvalitu poskytované péče, objednávání, evidování a vydávání zdravotnického materiálu a léčivých prostředků, účast při výběru a přijímání zdravotnického personálu. Požadujeme: způsobilost k výkonu zdravotnického povolání na území ČR v souladu se zákonem č. 96/2004 Sb. (v platném znění), vzdělání ÚSO, VOŠ, Bc., osvědčení k výkonu povolání bez odborného dohledu, dobré komunikační, organizační a manažerské schopnosti, zkušenost s vedením zdravotnického personálu výhodou, znalost práce na PC, 5 let praxe v oboru, zdravotní způsobilost, občanská a morální bezúhonnost, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, odolnost vůči stresu a flexibilita, aktivní přístup k řešení úkolů, zájem o vzdělávání se v oboru. Nabízíme: dobré mzdové podmínky, pravidelné roční navyšování mzdy, uvedenému druhu práce odpovídá plat podle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příjemné pracovní prostředí v akreditovaném zdravotnickém zařízení, jednosměnný provoz, zaměstnanecké benefity (25 dní dovolené, příspěvek na stravování, rekreaci, dětské tábory, možnost příspěvku na penzijní a životní pojištění, odměna k životnímu jubileu a k odchodu do důchodu, mobilní telefon, zvýhodněný tarif, notebook atd.). Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 9:00–15:00 h) anebo e-mailem; zaslání všech náležitostí do 1.2.2022 na adresu Léčebné lázně Lázně Kynžvart, Lázeňská 295, 354 91 Lázně Kynžvart; náležitosti (přihláška do výběrového řízení, strukturovaný profesní životopis, úředně ověřené doklady o dosaženém vzdělání, výpis z rejstříku trestů ne starší 3 měsíců, souhlas s využitím poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?