- 34 000 – 39 995 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
dosažené vzdělání – vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu,
obor – humanitní,
praxe – praxe v oblasti překladatelských a tlumočnických činností,
znalosti a dovednosti – angličtina nebo němčina slovem i písmem na odpovídající překladatelské a tlumočnické úrovni, státní zkouška z anglického jazyka nebo německého jazyka, další cizí jazyk přednostně slovanský (polština, ukrajinština, ruština) výhodou, znalosti oboru public relations, protokolární záležitosti a problematika EU, samostatnost, časová flexibilita a organizační schopnosti, komunikativnost a společenské vystupování, smysl pro týmovou práci, dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 19. dubna 2022 na adresu: Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, Olomouc 779 11, telefon: zobrazit tel. číslo /298/295/294.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami.
Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.