- 27 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Výběrové řízení č. 2022/39. Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: http://edeska.olomouc.eu (kategorie: Výběrová řízení na zaměstnance statutárního města Olomouce; Vyhledat) nebo na oddělení personálním a právním.
Druh práce: výkon činností při zajišťování překladatelských a tlumočnických prací Magistrátu města Olomouce zařazených v oddělení zahraničních vztahů.
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
dosažené vzdělání – vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu,
obor – humanitní,
praxe – praxe v oblasti překladatelských a tlumočnických činností,
znalosti a dovednosti – angličtina nebo němčina slovem i písmem na odpovídající překladatelské a tlumočnické úrovni, státní zkouška z anglického jazyka nebo německého jazyka, další cizí jazyk přednostně slovanský (polština, ukrajinština, ruština) výhodou, znalosti oboru public relations, protokolární záležitosti a problematika EU, samostatnost, časová flexibilita a organizační schopnosti, komunikativnost a společenské vystupování, smysl pro týmovou práci, dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Nabízíme: možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje, perspektivní pracovní pozici.
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 27. 5. 2022 na adresu: Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, Olomouc 779 11, telefon: zobrazit tel. číslo /298/295/294.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami.
Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana; datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit: strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?