- Plný úvazek
Požadované dovednosti:
Práce s PC – základní znalost Windows, běžná znalost MS office (min. Word, Excel, Outlook),
internet, grafické programy základní znalost – výhodou, znalost moderních komunikačních
kanálů a prostředků, ERP systém (Abra GEN nebo podobný) – výhodou, běžná kancelářská
praxe (tiskárna, skener, kopírka, foto, mobilní telefon, apod.), rychlé psaní na klávesnici,
základní ekonomické dovednosti – objednávky, fakturace, pokladna – výhodou, řidičský průkaz
(skupina B) – výhodou, AJ nebo lépe NJ nutností, samostatnost, rychlé rozhodování, výborné
komunikační schopnosti, příjemné vystupování.
Náplň práce:
- Komunikace se zákazníky (doplňování a upřesňování informací), často v NJ či AJ, evidence
- zakázek do firemního systému, komunikace s výrobou, dodavateli, práce v ekonomickém
- systému Abra GEN, kalkulace, ostatní běžné kancelářské a administrativní práce …
Nabízíme:
- Zázemí stabilní rodinné firmy (od roku 1992); příjemné pracovní prostředí a kolektiv; firemní
- benefity; možnost odborného růstu; školení; nástup možný ihned; doba neurčitá; možná pružná
- pracovní doba, nárazově nebo doplňkově možná práce na dálku;
- Kontakt:
- Životopisy (CV), odkazy na vlastní web stránky či profesní profily, prezentační videa, apod.
- zasílejte, prosím, písemně e-mailem. Před nástupem probíhá praktická zkouška.
- Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, zvláštní prémie dle pracovního nasazení, individuální výhody



