- 26 490 – 34 970 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Co u nás budete dělat:
Posuzovat individuální potřeby osob s PAS kombinovaným s mentálním postižením, případně s tělesným postižením. Ve spolupráci s nimi plánovat, provádět a vyhodnocovat průběh poskytování sociální služby směřující k zachování či rozvoji jejich vědomostí, dovedností a návyků. Podílet se na řešení jejich nepříznivé sociální situace společně s jejich rodinou nebo
opatrovníkem.
Vést tým pracovníků v sociálních službách
Vést a kontrolovat dokumentaci pracoviště
Co od Vás požadujeme:
Vysokoškolské vzdělání či vyšší odborné vzdělání v jednom z oborů
uvedených v § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
Organizační a řídící schopnosti
Znalost zákona o sociálních službách
Orientaci v problematice poskytování sociálních služeb osobám s postižením
Administrativní dovednosti
Psychickou i fyzickou připravenost k výkonu práce s lidmi se zdravotním postižením
Flexibilitu, odpovědnost, komunikační schopnost, kreativitu, empatii, asertivitu
Připravenost dále se rozvíjet a vzdělávat
Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
Bezúhonnost
Výhodou je praxe v oboru a zkušenosti:
S vedením pracovního týmu
S prací s lidmi s PAS a lidmi s mentálním postižením
S využitím výpočetní techniky u lidí s handicapem
S prací na projektech a žádostech o dotace
Co Vám nabízíme:
Zázemí v oboru dobře profilované organizace
Stabilní zaměstnání s platovým ohodnocením dle platné legislativy (nařízení
vlády č.341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě)
Možnost seberealizace a profesního růstu
Pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností změny na dobu neurčitou
6 týdnů dovolené
Cenově zvýhodněné stravování
V případě zájmu zašlete e-mailem na adresu: e-mail přes , nebo poštou či osobně na adresu:
Klíč – centrum sociálních služeb, p. o., Dolní Hejčínská 50/28,
779 00 Olomouc:
Strukturovaný životopis
Přihlášku do výběrového řízení
Prosté kopie dokladů o dosaženém vzdělání
Souhlas se zpracováním osobních údajů
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?