Možnost zkráceného úvazku na 30 hodin/týden. Lze ranní nebo i odpolední směny dle dohody.
Místa vhodná i pro osoby OZP – s docházením do firmy s bezbariérovým přístupem.
Náplň práce:
- zázemí v zákaznickém centru, odkud budete denně telefonicky komunikovat se zákazníky O2 a pomáhat jim nastavit optimální řešení jejich služeb.
Nabízíme výhody a benefity:
- NÁSTUPNÍ BONUS 5.000 Kč
- hlavní pracovní poměr, fixní plat
- příspěvek na dopravu
- stravenky v hodnotě 100 Kč
- volné víkendy a svátky
- ovocné dny, nealko nápoje + káva na pracovišti
- motivační soutěže
- možnost karierního postupu
- práce v přátelském kolektivu různých věkových kategorií.
Požadujeme: znalost češtiny (výborná), komunikativnost.
Kontakt: telefonicky, e-mailem.