- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme Fokus Liberec o.p.s. – organizace, která od roku 1993 podporuje lidi s duševním onemocněním poskytováním sociálních služeb a jejich zaměstnáváním. Pracujeme s metodami zaměřenými na člověka, uplatňujeme principy recovery přístupu a metodiku CARe. Společnými silami řešíme zdravotní a sociální krize naších klientů v jejich přirozeném prostředí. Jsme rádi za pro-aktivitu a nové podněty každého člena týmu.
Popis pracovní pozice:
Aktuálně hledáme do ambulantního týmu kolegu/kolegyni na pozici pracovníka v sociálních službách pro oblast Liberec, Jablonec n. N. Pracovník vykonává sociální práci v souladu se Zákonem 108/2006Sb v ambulantním týmu, v rámci kterého dochází ke sdílené spolupráci v oblasti podpory osob s duševním onemocněním. Poskytuje klientům podporu při procesu zotavení a návratu do běžného života, pomáhá jim řešit jejich nepříznivou zdravotní a sociální situaci, formou nácviků je učí praktické dovednosti běžného života, pomáhá jim při hledání zaměstnání aj.
Pracoviště: Liberec, Nezvalova 662/18
Místo výkonu práce: Liberec, Jablonec n.N. (k dispozici je služební vůz)
Úvazek: 1,0 (případně zkrácený), vhodné i pro OZP (bez zásadního omezení hybnosti)
Provoz: jednosměnný (40 hod / týdně)
Datum nástupu: 1. 5. 2022
Mzdové rozpětí: 25 000 – 29 000,–Kč měsíčně = tarif 19 000,–Kč pokud je SP 23 500,–Kč, osobní ohodnocení 3 000 – 6 000,– Kč, věrnostní příplatek od 1 000,– Kč za praxi v oboru maximálně 4 000,– Kč. Při práci pro organizaci 2 roky, věrnostní příplatek ve výši 2 000,– Kč (po dalších odpracovaných letech příplatky až do výše 10 000 Kč/měsíc).
CV a motivační dopis (uveďte vzdělání, vzdělávací kurzy a semináře) včetně dotazů zasílejte na e-mail e-mail přes
Vybraní zájemci budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?