- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

BLIŽŠÍ INFORMACE K VÝBĚROVÉMU ŘÍZENÍ NALEZNETE NA: https://www.uradprace.cz/web/cz/-/socialni-pracovnik-pracovnice-kop-moravske-budejovice-26–09–2022
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s
uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 26. září 2022 na e-mailovou adresu
e-mail přes nebo písemně na adresu Úřad práce České republiky,
Kontaktní pracoviště Moravské Budějovice, Husova 375, 676 02 Moravské Budějovice.
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení
Hlavní náplň činnosti:
• provádění sociálního šetření v terénu, zajišťování informací a odborných podkladů pro
sociální práci
• provádění prvostupňového řízení při poskytování nepojistných sociálních dávek, zejména
hmotné nouze
• řádné vedení spisové dokumentace
• spolupráce se sociálními pracovníky obcí
• zabezpečení evidence žádostí, odborné zpracování pokladů a příprava správních
rozhodnutí ve věci žádostí o nepojistné sociální dávky, zejména hmotné nouze
• příjem a zpracování odvolání
• výplata přiznaných dávek a zajištění vyřízení případných nesrovnalostí
Kvalifikační a další požadavky:
• kvalifikace dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, tj. ukončené vyšší odborné
vzdělání sociálního směru, popř. VŠ v sociální oblasti (v oborech vzdělání zaměřených na
sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci,
sociální práci, sociální politiku, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, sociální
péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku)
• znalost práce na PC (MS Office)
• výborné komunikační schopnosti
• odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
• profesionální vystupování, psychická odolnost
• práce v terénu, řidičský průkaz skupiny B výhodou
• svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, státní občanství České republiky,
občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody
o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o
státní službě
Pracovní podmínky:
• platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební
době možnost přiznání osobního příplatku
• pružná pracovní doba – plný úvazek
• předpokládaný nástup od 1. října 2022
• pracovní poměr na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou) se zkušební dobou 6
měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)
Zaměstnanecké výhody:
• 5 týdnů dovolené
• 5 dní indispozičního volna (sick days)
• 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
• stravenky v hodnotě 90 Kč
• příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
• odměny k životním a pracovním výročím
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?