Co Vás u nás čeká a nemine? Příjem a zpracování objednávek od našich zákazníků. Péče o svěřené zákazníky – řešení jejich objednávek, požadavků, apod. Příprava podkladů dle objednávek do výroby. Plánování a kontrola importů zakázek. Práce s interním systémem K2 (znalost systému není podmínkou, rádi Vás zaučíme). Pracovní doba od 7:00 do 15:30 hod.
Jak si Vás představujeme? Telefonáty a emaily v anglickém či německém jazyce pro Vás nejsou problém. V komunikaci se zákazníky jste prostě jednička. Hledáme spolehlivou a zodpovědnou posilu týmu. Plusem je předchozí zkušenost na obchodním oddělení (není to však podmínkou).
A co za Vaši výbornou práci dostanete? 13. mzdu. Poukázky Flexi Pass (1× za 3 měsíce. Odpočinková zóna s ovocem a cukrovinkami. Příjemné venkovní posezení. Dotovaná strava – výběr z 5ti jídel (cena 30,– Kč). 20 dnů dovolené. 3 dny placeného volna navíc, tzv. sick days. Drobná pozornost k pracovním a životním výročím. Firemní akce. Kontakt na tel. zobrazit tel. číslo od 7:00 do 15:30 hod, na mail: e-mail přes