- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
MANAŽER / MANAŽERKA ROZVOJE OBCHODU (Business development manager) – pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek, jednosměnný provoz. Předpokládaný nástup dle dohody.
Stručný popis pozice: Agentura pro rozvoj Broumovska, z.s. poskytuje služby investorům pro jejich projekty v regionu Broumovsko, tím přebírá odpovědnost za přípravu, realizaci a rozjezd star-upových firem do jejich osamostatnění. Očekává, že v této pozici budete zpracovávat podklady k jednotlivým projektům pro investiční rozhodnutí, vybírat první kolegy a společně s nimi projekty rozjíždět, strategicky řídit a prezentovat jejich výsledky. Klíčové je projektové a procesní myšlení, orientace v ekonomických agendách a controllingu, umění práce s lidmi, schopnost prezentovat projekty a porozumění specifikům různých odvětví průmyslu a služeb.
Klíčové kompetence: vytváření podkladů, business plánů a projekcí pro připravované investiční příležitosti; analytické projektové myšlení a schopnost zpracovat logický rámec projektu; strategický přístup a řízení rozvoje projektů, firem a lidí v nich; disciplína a schopnost sbírat a zpracovávat data nutná k dobrému reportingu, prezentování výsledků investorům.
Zaměstnavatel hledá zralou osobnost, která se nebojí velkých cílů a která: má strukturované myšlení a ví o čem je podnikání; má zkušenosti s řízením firem; orientuje se v různých typech firem a odvětví; umí pracovat s rozpočty a forecasty; je týmový hráč; je disciplinovaná, trpělivá a má nadhled; unese odpovědnost a ráda se učí nové věci; je vyrovnanou osobností, se kterou je radost spolupracovat… a které bije srdce pro smysluplné projekty na Broumovsku.
Zaměstnavatel nabízí: atraktivní prostředí národní kulturní památky, zajímavou práci v přátelském pracovním prostředí, pružnou pracovní dobu, možnost kombinovat práci v Broumově s prací z domova. 4 týdny dovolené, prostor pro uplatnění nápadů a zkušeností, rozumné finanční ohodnocení.
Platové podmínky dle předpokladů a dohody, zaměstnavatel očekává seniorní postavení.
Své CV, motivační dopis a kontakt na osoby, které mohou poskytnout pracovní reference, posílejte na e-mail e-mail přes
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.