- 49 000 – 57 000 Kč
- Plný úvazek
MANAŽER / MANAŽERKA ROZVOJE OBCHODU (Business development manager) – pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek, jednosměnný provoz. Předpokládaný nástup dle dohody.
Stručný popis pozice: Agentura pro rozvoj Broumovska, z.s. poskytuje služby investorům pro jejich projekty v regionu Broumovsko, tím přebírá odpovědnost za přípravu, realizaci a rozjezd star-upových firem do jejich osamostatnění. Očekává, že v této pozici budete zpracovávat podklady k jednotlivým projektům pro investiční rozhodnutí, vybírat první kolegy a společně s nimi projekty rozjíždět, strategicky řídit a prezentovat jejich výsledky. Klíčové je projektové a procesní myšlení, orientace v ekonomických agendách a controllingu, umění práce s lidmi, schopnost prezentovat projekty a porozumění specifikům různých odvětví průmyslu a služeb.
Klíčové kompetence: vytváření podkladů, business plánů a projekcí pro připravované investiční příležitosti; analytické projektové myšlení a schopnost zpracovat logický rámec projektu; strategický přístup a řízení rozvoje projektů, firem a lidí v nich; disciplína a schopnost sbírat a zpracovávat data nutná k dobrému reportingu, prezentování výsledků investorům.
Zaměstnavatel hledá zralou osobnost, která se nebojí velkých cílů a která: má strukturované myšlení a ví o čem je podnikání; má zkušenosti s řízením firem; orientuje se v různých typech firem a odvětví; umí pracovat s rozpočty a forecasty; je týmový hráč; je disciplinovaná, trpělivá a má nadhled; unese odpovědnost a ráda se učí nové věci; je vyrovnanou osobností, se kterou je radost spolupracovat… a které bije srdce pro smysluplné projekty na Broumovsku.
Zaměstnavatel nabízí: atraktivní prostředí národní kulturní památky, zajímavou práci v přátelském pracovním prostředí, pružnou pracovní dobu, možnost kombinovat práci v Broumově s prací z domova. 4 týdny dovolené, prostor pro uplatnění nápadů a zkušeností, rozumné finanční ohodnocení.
Platové podmínky dle předpokladů a dohody, zaměstnavatel očekává seniorní postavení.
Své CV, motivační dopis a kontakt na osoby, které mohou poskytnout pracovní reference, posílejte na e-mail e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?