- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co Vás u nás čeká:
o stanete se naším klíčovým zaměstnancem pro poskytování kvalitní péče v denním stacionáři
o budete pro klienty připravovat denní program činností „na míru“, podle možností a preferencí každého z nich
o naši klienti potřebují Vaši pomoc při osobní hygieně, oblékání, podání stravy (obědy, svačina)
o budete naše klienty podporovat, aby se co nejdéle dokázali o sebe postarat sami
o budete jednat se zájemci o denní stacionář, přijímat je do služby, pomáhat jim při vstupu do služby a spolupracovat s nimi při naplňování jejich potřeb
o pro pracovní pozici sociální pracovník se neobejdete bez vysokoškolského nebo vyššího odborného vzdělání v oboru sociální práce
o budou se vám hodit vlastnosti jako je samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, sociální cítění a porozumění
o oceníme laskavé chování ke klientům i spolupracovníkům
o budete komunikovat s klienty i ostatními členy týmu, získáte možnost dále se vzdělávat
o neobejdete se bez čistého trestního rejstříku, dobrého zdravotního stavu a ŘP sk. B
Co můžete očekávat od nás:
o zajímavou a pestrou práci, která dává smysl
o tvůrčí práci v malém kolektivu významné organizace, která je největším poskytovatelem sociálních služeb v regionu
o tým vyškolených spolupracovníků v oblasti sociálních služeb
o budete se moci dál vzdělávat v oblastech, které vás zajímají a jsou pro vaši práci i váš rozvoj důležité
o nabízíme Vám úvazek 1,0
o 1 týden dovolené navíc, služební telefon, roční odměny
o mzda ve výši 25.500,– Kč až 27.400,– Kč v závislosti na délce praxe, po zkušební době navýšení mzdy o osobní příplatek
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?