- 31 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pracovník obsluhy bioplynové stanice kontroluje a realizuje pravidelné procesy v bioplynové stanici, asistuje při návozu surovin a materiálu, zajišťuje návoz materiálu do fermentoru, pravidelně kontroluje měřicí a ovládací prvky, ovládá automatická zařízení bioplynové stanice, hlásí poruchy a nestandardní stavy, prování drobné opravy a seřizování, asistuje při větších opravách, pomáhá řešit případné havárie.
Zhodnocení vstupních surovina a návrh kombinace vstupů, úprava surovin, zajištění přísunu surovin do fermentoru, monitoring fermentačního procesu, kontrola funkčnosti všech zařízení, kontrola odvodu hlavních a vedlejších produktů, posouzení kvality a množství vedlejších produktů, odběr vzorků na vstupu, odběr vzorků na výstupu, provádění jednoduchých testů, obsluha ostatních zařízení a technologií bioplynové stanice, monitoring technologických procesů, hlášení škod a technických problémů, evidence a odstraňování problémů, provádění pravidelné evidence technologických procesů a záznamů o jejich průběhu, monitorování skladových zásob, naskladňování surovin na vstupu, kontrola odběru produktů, zajištění čistoty a bezpečnosti pracovního prostoru bioplynové stanice, běžná údržba a opravy zařízení a technologií bioplynové stanice, řešení havarijních stavů a eliminace škod na zdraví, majetku a životním prostředí.
Odměna závislá na provedených výkonech a plnění standardů včetně péče o technologii, možnost odborného růstu a vzdělávání,velmi zajímavá práce; příjemný pracovní kolektiv; moderní pracovní prostředí, možnost finančního růstu v závislosti na dodržení stanovených KPI.
Zdvořile žádáme uchazeče, aby nás nekontaktovali osobně na provozu, nebyli bychom schopni se jim věnovat. Všechny uchazeče budeme kontaktovat sami.
Životopis zasílat na e-mail
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?