- 70 000 – 130 000 Kč
- Plný úvazek
Kontakt je možný POUZE telefonicky nebo emailem.
Ponúkame prácu pre skúseného manažéra na pozíciu Oblastní/Area Manager. Plánujeme začať v spolupráci so slovenskou Humanou (na Slovensku máme 26 obchodov) s expanziou v regióne Morava. Momentálne máme 2 obchody v Břeclavě a v Olomouci. Vašou zodpovednosťou by bolo sa starať o tieto dva obchody a byť pripravený pomôcť s rozširovaním v budúcnosti.
Hľadáme pracovitého človeka, ktorý miluje maloobchod, módu, kontakt so zákazníkmi a výzvy, a samozrejme, kto by chcel byť súčasťou našej spoločnosti. Veľkým plusom bude ak máte už skúsenosti na podobnej pozícii v maloobchode.
Náš Area manažér je schopný urobiť ekonomickú analýzu, je dobrý v riešení problémov, má dobré analytické, kritické a praktické myslenie. Je pre nás dôležité, aby ste mali tímového ducha a boli dobrý v budovaní vzťahov so zákazníkmi aj s kolegami. Bolo by skvelé, keby vedenie a motivácia ľudí Vám boli blízke. Budete pracovať s oblečením, takže ak máte záujem o módu, sme pre Vás tí praví!
Ak si myslíte, že ide o zisk, o riadenie ľudí, dodržiavanie pravidiel a prínos nových nápadov, máme rovnaký názor a budeme radi, keď nás kontaktujete.
Ponúkaný plat je základ, ku ktorému časom pribudnú kvartálne odmeny.
Plynulá angličtina je nevyhnutnosťou, budete denne komunikovať s kolegami zo zahraničia. Tak isto budete súčasťou medzinárodných stretnutí, ktoré sa konajú v zahraničí.
Zam. výhody: práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti, firemné auto, mobil, počítač, medzinárodné stretnutia, školenia, finančné bonusy.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.