- 200 000 Kč
- Plný úvazek

Kontakt je možný POUZE telefonicky nebo emailem.
Ponúkame prácu pre skúseného manažéra na pozíciu Oblastní/Area Manager. Plánujeme začať v spolupráci so slovenskou Humanou (na Slovensku máme 26 obchodov) s expanziou v regióne Morava. Momentálne máme 2 obchody v Břeclavě a v Olomouci. Vašou zodpovednosťou by bolo sa starať o tieto dva obchody a byť pripravený pomôcť s rozširovaním v budúcnosti.
Hľadáme pracovitého človeka, ktorý miluje maloobchod, módu, kontakt so zákazníkmi a výzvy, a samozrejme, kto by chcel byť súčasťou našej spoločnosti. Veľkým plusom bude ak máte už skúsenosti na podobnej pozícii v maloobchode.
Náš Area manažér je schopný urobiť ekonomickú analýzu, je dobrý v riešení problémov, má dobré analytické, kritické a praktické myslenie. Je pre nás dôležité, aby ste mali tímového ducha a boli dobrý v budovaní vzťahov so zákazníkmi aj s kolegami. Bolo by skvelé, keby vedenie a motivácia ľudí Vám boli blízke. Budete pracovať s oblečením, takže ak máte záujem o módu, sme pre Vás tí praví!
Ak si myslíte, že ide o zisk, o riadenie ľudí, dodržiavanie pravidiel a prínos nových nápadov, máme rovnaký názor a budeme radi, keď nás kontaktujete.
Ponúkaný plat je základ, ku ktorému časom pribudnú kvartálne odmeny.
Plynulá angličtina je nevyhnutnosťou, budete denne komunikovať s kolegami zo zahraničia. Tak isto budete súčasťou medzinárodných stretnutí, ktoré sa konajú v zahraničí.
Zam. výhody: práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti, firemné auto, mobil, počítač, medzinárodné stretnutia, školenia, finančné bonusy.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?